Skip to main content
Beantwoord

Keuzevoordeel gratis Netflix of ESPN wordt niet aangeboden

• 25 februari 2025
  • 3 reacties
  • 794 keer bekeken

Goedenavond,

Drie weken geleden werd ik geattendeerd op een KPN aanbieding, gratis Netflix of ESPN voor nieuwe en bestaande KPN klanten die al één of beide pakketten hebben (zoals ik). Omdat ik de aanbieding niet op ‘mijn KPN’ getoond zag heb ik gebeld met KPN. De medewerker vertelde me dat het door de overweldigende drukte nog niet voor iedereen beschikbaar was in ‘mijn KPN’ maar dat de aanbieding zou blijven bestaan en ik maar regelmatig even moest checken. Hij kon eea helaas niet telefonisch voor mij regelen.
Nu 3 weken later zie ik nog steeds geen kans om mijn abonnement om te zetten (naar gratis ESPN). Weet iemand hoe ik dit geregeld kan krijgen? Alvast dank!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Fred O ,

Dat aanvragen kan je ook makkelijk regelen via de MijnKPN-app: 

• Log in op de MijnKPN
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38501 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025

Hallo ​@Fred O ,

Dat aanvragen kan je ook makkelijk regelen via de MijnKPN-app: 

• Log in op de MijnKPN
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 25 februari 2025

Daar kan ik wat mee. Dank je wel! 💪

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 februari 2025

Wacht al 2 dagen. KPN gebeld, onder begeleiding Netflix aangevraagd. 
Bericht van KPN dat het druk is. Volgens de telefoon hulp zou het met een dag moeten lukken. 
Helaas nog niet.