Skip to main content
Beantwoord

Keuzevoordeel voor gratis Netflix werkt niet na opzegging

• 24 maart 2025
  • 5 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik had Netflix en betaalde dit via KPN-factuur. Inmiddels Netflix ruim 3 weken geleden opgezegd en er staat in op mijn factuur ook geen Netflix meer. 

Volgens KPN zou ik duskeuzevoordeel voor gratis Netflix moeten kunnen kiezen, maar dit lukt nog steeds niet. Ik probeer het elke dag maar ik ben in een soort loop beland.

Ben benieuwd wanneer dit probleem is opgelost. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Dank voor het invullen ​@jojo1312! Ik heb voor je gekeken, ik zie Netflix inderdaad ook niet meer op je factuur staan. Ik heb dat daarom in het systeem ververst, en je binnen een paar uur moet het lukken om Netflix toe te voegen als Combivoordeel. Zou je dat later vandaag kunnen proberen? ðŸ™‚

Bekijk origineel

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@jojo1312, nadat je het opgezegd hebt en het niet meer op de factuur staat zou je het moeten kunnen activeren inderdaad. Ik begrijp dat dat bij jou nog niet lukt. Zou je jouw profiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik vanaf deze kant kijken wat wij erover kunnen zien.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 26 maart 2025

Hi Jasper, 

Ik heb mijn profiel aangevuld en hieronder nog even de dingen die ik heb gedaan.

Ik had Netflix abonnement en betaalde factuur via KPN.

Eind februari abonnement opgezegd bij Netflix.

Op laatste factuur (22 maart) stond geen Netflix meer op KPN factuur.

Ik krijg bij Combivoordeel wel te zien dat Netflix gratis is, maar als ik keuzevoordeel wil aanpassen krijg ik dus de melding dat ik Netflix moet opzeggen. (screenshot). 

Fijn als je kunt zien wat er verkeerd is. Als ik iets moet doen, hoor ik het graag.

Groeten,

Jolanda

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16220 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Dank voor het invullen ​@jojo1312! Ik heb voor je gekeken, ik zie Netflix inderdaad ook niet meer op je factuur staan. Ik heb dat daarom in het systeem ververst, en je binnen een paar uur moet het lukken om Netflix toe te voegen als Combivoordeel. Zou je dat later vandaag kunnen proberen? ðŸ™‚

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 26 maart 2025

Hi Jasper, het is gelukt! Dank voor snelle service. 

Fijne dag nog!

Met vriendelijke groet,

Jolanda

Jasper van KPN
Moderator

Dat is goed om te lezen ​@jojo1312, graag gedaan! Veel kijkplezier weer, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer