Skip to main content
Antwoord

Koppelen mobiel nummer

• December 24, 2020
  • 10 reacties
  • 172 keer bekeken

Wij zijn vandaag overgegaan naar een Hussel abonnement van KPN (voorheen een alles in 1). Nu probeer ik via de app en de site het mobiele abonnement te koppelen echter werkt dit niet en krijg ik de melding dat dit (nog) niet mogelijk is. Het nummer/abonnement wordt niet weergeven in de MijnKPN app.

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel, ik zie dat sms in zijn geheel uit stond en nu weer aan is gezet. Ze konden jou niet bereiken om dit te verifiëren. Zou je dat nu willen proberen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 24, 2020

Hallo @Nelllis ,

Dit is een bekend fenomeen. Het koppelen van jouw (nieuwe) producten in Mijn KPN lukt gewoonlijk pas na één of twee werkdagen. Probeer het daarom over twee dagen nog eens. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 26, 2020

Hi Nellis, welkom hier. 

Is dit inmiddels gelukt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 26, 2020

Hallo Alex, er doet zich helaas momenteel een ander probleem voor m.b.t. het niet kunnen ontvangen van verificatie sms’jes. Hier loopt als het goed is een ticket voor. 

Nils

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 30, 2020

En @Nelllis ,

Zijn de problemen nu opgelost? Heb je alles nu kunnen koppelen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Op de achtergrond is het volgens mij geregeld (de voordelen etc.). Het ontvangen van de verificatie sms’jes loopt nog steeds.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 30, 2020

Zou je ook mobiele nummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik ook even meekijken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Heb het profiel aangevuld @Alex_P  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Dankjewel, ik zie dat sms in zijn geheel uit stond en nu weer aan is gezet. Ze konden jou niet bereiken om dit te verifiëren. Zou je dat nu willen proberen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2020

Het werkt allemaal weer zoals het hoort @Alex_P , super! Alles is weer gekoppeld + sms’jes komen binnen!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 30, 2020

Fijn om te lezen. :)