Skip to main content

Wij zijn vandaag overgegaan naar een Hussel abonnement van KPN (voorheen een alles in 1). Nu probeer ik via de app en de site het mobiele abonnement te koppelen echter werkt dit niet en krijg ik de melding dat dit (nog) niet mogelijk is. Het nummer/abonnement wordt niet weergeven in de MijnKPN app.

 

Hallo @Nelllis ,

Dit is een bekend fenomeen. Het koppelen van jouw (nieuwe) producten in Mijn KPN lukt gewoonlijk pas na één of twee werkdagen. Probeer het daarom over twee dagen nog eens. 

 

 


Hi Nellis, welkom hier. 

Is dit inmiddels gelukt? 


Hallo Alex, er doet zich helaas momenteel een ander probleem voor m.b.t. het niet kunnen ontvangen van verificatie sms’jes. Hier loopt als het goed is een ticket voor. 
 

Nils


En @Nelllis ,

Zijn de problemen nu opgelost? Heb je alles nu kunnen koppelen? 


Op de achtergrond is het volgens mij geregeld (de voordelen etc.). Het ontvangen van de verificatie sms’jes loopt nog steeds.


Zou je ook mobiele nummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik ook even meekijken. 


Heb het profiel aangevuld @Alex_P  


Dankjewel, ik zie dat sms in zijn geheel uit stond en nu weer aan is gezet. Ze konden jou niet bereiken om dit te verifiëren. Zou je dat nu willen proberen? 


Het werkt allemaal weer zoals het hoort @Alex_P , super! Alles is weer gekoppeld + sms’jes komen binnen!


Fijn om te lezen. :)