Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

Op ons huisadres hebben wij internet en TV. De rekening daarvan wordt afgeschreven van de gemeenschappelijke rekening van mijn vriendin en mij. Zojuist heb ik een abonnement afgesloten voor een gsm-contract. Dat wordt afgeschreven van mijn privé-rekening. 

Nu krijgen we volgens mij korting omdat ik opnieuw een dienst bij jullie heb afgenomen. Klopt dat, en zo ja, wat kan ik tegemoet zien? Als dat niet het geval is, hoe kan ik er dan wel voor zorgen?

 

Ik hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet,

Frank Vermeulen

Hallo @Vermf12 ,

Je moet die korting vanwege KPN -Hussel zelf aanvragen. Er wordt anders dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Goedemorgen @Vermf12! Welkom op het forum!

Ik zie dat @Noordzee je al aardig op weg heeft geholpen. Is het gelukt om de voordelen te activeren? :blush:


@Vermf12 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!