Skip to main content

Ik zit nu al een half jaar ongeveer op KPN compleet maar heb nog steeds geen korting of verdubbelaar! Hoe kan dit?

Hallo @Mike 1987 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw voordelen vanwege KPN - Compleet nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt deze voordelen dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

 


Het is nog voor compleet. Heb me al verschillende keren proberen aan te melden maar ik heb nog steeds de voordelen niet, en het lijkt mij sterk dat het een half jaar moet duren


Hoi @Mike 1987, welkom op het forum. 

Heb je met de tips van @Noordzee geprobeerd Compleet opnieuw aan te melden? Wat gebeurt er wanneer je dit probeert? 

Belangrijk is dat de adressen van zowel het mobiele als het vaste abonnement overeen komen, zijn de toevoegingen voor beide abonnementen bijvoorbeeld gelijk? Ik hoor graag van je. 


Hallo Hanna,

ik heb de tips geprobeerd maar kom er niet verder mee. Het de adressen zijn gelijk.

wat bedoel je met toevoegingen? 
 

groet Mike


Heb het nogmaals geprobeerd! nu is het gelukt, wat ik nu anders heb gedaan geen idee maar het werkt!


Hoi @Mike 1987, fijn om te horen dat het is gelukt!

Met toevoegingen bedoel ik een eventuele letter bij het adres. Bijvoorbeeld: soms staat het vaste abonnement op huisadres nummer 1 en he mobiele abonnement op 1A. Dan zal de compleet aanmelding niet doorlopen. Gelukkig was dit nu niet de hindernis. Veel plezier met jouw extra data. :grin:


Reageer