Skip to main content
Vraag

KPN Combivoordeel, maar ben niet vaak thuis

• December 7, 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Iyon
Nieuwkomer

Goeiedag, 

Mijn ouders hebben thuis al kpn internet, en daar ook een tv abbonement aan gekoppeld voor mijn broertje. Ik zou graag een mobiel internet abbonement willen afsluiten, kan ik dit afsluiten bij mijn ouders terwijl ik niet vaak thuis ben (wel minimaal 1 weekend per maand) ivm werk? 

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 7, 2025

Beste ​@Iyon om van combivoordeel gebruik te kunnen maken moeten diverse abo's op 1 adres genoteerd staan:

Iyon
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2025

Beste ​@Iyon om van combivoordeel gebruik te kunnen maken moeten diverse abo's op 1 adres genoteerd staan:

Betekend dit dat zolang ik het juiste adres invul, ik mijn korting krijg? En dat ik niet in de problemen kom omdat ik niet vaak op dat adres ben? Ik vraag dit omdat bijv. Netflix dit wel heeft, daarbij moet je elke 30 dagen een keer inloggen op het ip-adres van het hoofdadres anders word je er af gegooid... dit zie ik het liefst niet gebeuren met mijn mobiel internet abbonement

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 7, 2025

Dat is bij een mobiel abo niet aan de orde.

Je koopt juist een mobiel abo omdat je mobiel bent, maar het moet wel op een huisadres genoteerd staan. Als jouw ouders het goed vinden dat jij hun adres daarvoor gebruikt, lijkt me dat geen probleem.