Skip to main content

Goedendag Jan,

 

Bedankt voor je reactie en tip.

Goedemiddag @Ferdinand69 en welkom hier op het forum 🙂 Om het overzicht een beetje te bewaren, heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Maar dat je 7 x hebt gebeld en eigenlijk nog geen steek verder bent, is natuurlijk uiterst irritant en ik snap ook best dat je beter van ons verwacht. Mocht het nodig zijn dan duik ik hier graag eens in; zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen? Alvast bedankt!


Bedankt JanZ

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel ingevuld en opgeslagen.  Ik heb alleen bij de eerste keer niet alle diensten aangevinkt (alleen tv) later alle diensten (tv, internet enz)

Ik zag geen optie om te verzenden dus hoop ik dat je het kunt lezen 

Vriendelijke groeten,

 

Ferdinand69


Goedenavond JanZ,

 

Ik heb vanmorgen gebeld en trof een echte klantvriendelijke medewerker aan die al zijn tijd erin stopte en na ruim 40 minuten zei hij me dat hij vanavond terug zou bellen. Dat heeft hij gedaan en opnieuw met verschillende afdelingen contact gehad en hij kreeg het voor elkaar het op te lossen. Ik heb mijn Pluspakket weer terug.

Mogelijk dat ik volgende maand 1 x abonnement moet betalen maar in het systeem heeft hij notitie gemaakt dat ik recht heb op gratis Pluspakket  en geld dan terug moet krijgen.

Tijdens zijn gesprek kwam er bij mij een mail binnen dat er een persoon bij mij een mobiel abonnement heeft opgezegd en ik mijn dubbele data kwijt ben. Ten eerste heb ik altijd maar 1 mobiel nummer gehad en ben tevens alleen. Ook dat heeft hij met collega’s uitgezocht en niemand kon een opzegging vinden.

Opgelost .

Vriendelijke groeten,

 

Fredinand69

 


Goedemiddag @Ferdinand69 en bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost! Voor wat het waard is, excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je ons in de toekomst nogmaals nodig hebben, spreek ons dan vooral aan!


Reageer