Skip to main content

Goedenavond. Ik wilde het gratis zenderpakket in mijn KPN compleet pakket wijzigen van het pluspakket naar FoX Sports. Krijg ik doodleuk aan de telefoon te horen dat dat niet kan, omdat mijn pakket dan wijzigt naar KPN Hussel en ik dan vervolgens dus gewoon moet betalen voor een extra zender. Maar ergens anders op het forum lees ik dat je pakket helemaal niet wijzigt als je de gratis zender wil aanpassen. Dus hoe zit het nu?

U heeft ook mobiel van KPN?


U heeft ook mobiel van KPN?

Ja klopt. Twee KPN nummers en 1 Telfort nummer. 


Hi @Llekram, wat jammer dat dit gesprek zo gelopen is, als je KPN Compleet bent hoor je zonder problemen te kunnen wisselen naar Fox Sports als je nu het Pluspakket hebt. 

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik direct voor je  of ik het wel  voor elkaar krijg om Fox Sports voor je aan te zetten in plaats van het pluspakket :slight_smile:


Dag @Maja_   inmiddels via de chat contact gehad met een van je collega’s en die vertelde me hetzelfde. Hij heeft inmiddels het pakket al omgezet, dus probleem is nu opgelost. Bedankt!


Ah, goed nieuws!

Fijn dat het nu in orde is, bedankt dat je het nog even laat weten :blush: