Skip to main content

Hallo, 

Afgelopen maand ben ik bezig geweest om het nummer van mijn dochter onder te brengen bij KPN via een kids sim abonnement.

Dat is nu eindelijk gelukt, maar er zijn nog 2 problemen mee. De hussel korting staat er nog niet bij en door het problematische bestelproces staat er ook nog een tijdelijke nummer dat ze heeft gekregen ivm porteren naar KPN bij mijn abonnementen. Kunnen jullie het abonnement dat hoort bij het tijdelijke nummer voor mij beëindigen en de hussel korting op het kids abonnement erbij zetten?

 

grt,

Mark

Als u lastig gevallen wil worden moet u de nummers laten staan. Zoniet haal ze dan snel weg voor er misbruik van wordt gemaakt. De hele wereld ziet dit. Zet die nummer in uw profiel daar ziet alleen u en de medewerker het.


Ok bedankt, ik dacht dat dit prive was richting KPN


Het forum is openbaar. Lukt het om ze weg te halen?


Nee, dit is een openbaar forum.


Dat blijkt 🙂 Bijzonder, want ik heb het vinkje conversatie niet aangezet
.


De titel kan je niet wijzigen denk ik. Een medewerker zal dit snel verwijderen. 


De titel kan je idd niet zelf wijzigen. Alleen de inhoud van het bericht, tot één uur na plaatsing.

Ik heb webcare al ingeseind, hopelijk pakken ze het snel op.


Webcare is er tot 22:00 uur, @RBxx . Je melding is voor vanavond helaas al te laat. Morgenochtend zal dit vast asap opgepakt worden.


Ik weet het @PeterG , maar ik zag Maja nog ergens reageren vlak na mijn melding. Nu wordt het idd wachten op de ochtenddienst.


Hi @meijpe99, ik zie in mijn systeem dat er gisterochtend contact is geweest met de klantenservice en dat mijn collega een actie uit heeft gezet. Ik vermoed dat mijn hulp daarom niet meer nodig is voor dit probleem. Of kan ik wel nog iets voor je betekenen? Mocht ik nog iets voor je kunnen of moeten doen, dan hoor ik dat graag. Moet er echt een abonnement geannuleerd worden, dan kan dit telefonisch via 0800 0402 bij onze afdeling opzeggingen.  


Hallo Niek_, 

Ik heb jullie gisteren gebeld omdat er nog steeds een nummer teveel op mijn contract staat.

De hussel korting is inmiddels wel netjes verwerkt.

Bij het afsluiten van het kids abonnement van mijn dochter (nummer eindigend op **21) is er iets niet goed gegaan. Dit is uiteindelijk wel gelukt, maar er staat nu dus nog steeds een extra kids abonnement onterecht op mijn contract. Dit is het abonnement met het tijdelijk nummer (06***). Ik heb aan jouw collega gevraagd dit op te lossen, maar hij liep tegen een probleem aan met autorisatie in jullie systeem. Hij zou dit verder uitzoeken en gaan oplossen, maar dat is blijkbaar nog niet gelukt.

Hopelijk kunnen jullie dit alsnog oplossen.

groet,

Mark

Admin edit: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy


Ik begrijp het. Ik zie dat mijn collega probeerde de Kids Sim te verwijderen, maar dit hem niet lukte en vervolgens een actie uit heeft gezet bij een collega die dit wel kan. Zoals ik het zie is er nu een abonnement actief die geannuleerd/opgezegd moet worden. Dat kunnen alleen collega's van een speciale afdeling. De reguliere klantenservice kan dit niet. Deze betreffende afdeling is eenvoudig telefonisch te bereiken via 0800 0402. Spreek in dat je jouw abonnement wil opzeggen. Dit zou je alsnog kunnen proberen. Ik vermoed dat dit de kortste route is. 

Ik heb voor nu mijn collega gemaild die jij 2 dagen geleden hebt gesproken met de vraag welke actie hij precies uitgezet heeft. Dit is mij niet duidelijk namelijk. Daarbij heb ik ook een duidelijke notitie gemaakt in ons systeem dat op dit moment de verkeerde Kids Sim nog verwijderd moet worden. Mocht je besluiten om nog een keer te bellen om de verkeerde kids sim te laten verwijderen, dan begrijpt mijn collega wat er aan de hand is. 

 


Reageer