Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb op mijn tv fox sports geselecteerd staan als kpn compleet gratis zenderpakket. Nu heb ik de nieuwe factuur ontvangen en hier is 12.99 voor foxsports in rekening gebracht.

 

Mvg Nick

 

Admin: titel gewijzigd i.v.m. vindbaarheid

En dat was voorgaande maanden niet zo? Wat heeft u veranderd? Met uw mobiel overgestapt naar een andere provider? Of uw thuis abonnement verlengt naar Hussel?


Is eerste maand dat ik fox sports als kpn compleet heb. Verder niets veranderd heb al bijna 3 jaar zelfee abonnement op tv en internet en 6 jaar mobiel.


Dan denk ik dat u nu FOX Sports erbij hebt, en niet geruild met het pluspakket. Een KPN medewerker moet hier maar ff naar kijken lijkt me.


Hallo @Nickeurlings

Bedankt voor je bericht op ons Forum. Om na te kijken wat hier precies aan de hand is, heb ik wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum van de contractant) invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik je abonnement opzoeken en kom ik er zo spoedig mogelijk op terug. 

Op het Forum is het vrij druk, waardoor het soms wat langer kan duren, voordat je een reactie krijgt. Ik wil je wel vragen om een reactie af te wachten, op het moment dat je een vraag stelt. Ik zag namelijk dat je deze zelfde vraag dubbel gesteld had. Dat dubbele bericht heb ik verwijderd. Kan iets voor jou niet wachten en wil je sneller en direct contact, dan kan je ons beter even bellen via het gratis nummer 0800-0402. Ook via die weg helpen we je graag. :slight_smile:


Hallo, excuses voor de dubbelpost. Heb mijn gegevens aangevuld.

Mvg,

 


Geen probleem. :slight_smile:  Bedankt voor het aanvullen van je profiel, @Nickeurlings. Ik zie dat het Fox Sports zenderpakket inderdaad als betaald zenderpakket is aangezet. Ik heb de achterliggende afdeling aangestuurd om dit te wijzigen. Je zal een mail ter bevestiging ontvangen, op het moment dat het verwerkt is. 


Hoi @Nickeurlings

Van de achterliggende afdeling heb ik vernomen dat zij per 31 augustus het Fox Sports zenderpakket hebben omgezet naar de gratis variant. De kosten voor het Fox Sports zenderpakket voor de periode 12 augustus t/m 31 augustus heb ik handmatig aan je vergoed, de rest wordt automatisch door het systeem verrekend en vergoed. Op je volgende of daaropvolgende factuur zal een verrekening plaatsvinden. Ik hoop je hiermee meer info en een passende oplossing te hebben geboden. Mochten er toch nog aanvullende vragen zijn, geef het gerust aan.  


Reageer