Skip to main content

Beste klantenservice, 

Wij hebben een probleem met het aanmelden voor KPN hussel. 
Het is gelukt om één telefoon nummer toe te voegen, maar bij het tweede telefoon nummer krijg ik keer op keer een foutmelding. 

 Wij hopen dat jullie ons hiermee kunnen helpen. 

Met vriendelijke groet, 
Anna

Hallo @annael , wat voor (gout)melding krijg je als je nog een mobiel nummer aan MijnKPN wilt toevoegen?

 


Hoi @annael, kun je de vraag van @JanD  beantwoorden? Wat voor foutmelding krijg je precies?  Heb je geprobeerd je aan te melden via deze pagina
Ik kijk ook graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Beste @JanD en @Thomas .

Bedankt voor jullie reacties.

 

Ik krijg de melding “Aanmelden voordelen lukt (nog) niet)” en drie onderstaande redenen waardoor dit kan komen. Maar mijn gegevens kloppen, ik ben noch niet met mijn eigen nummer aangemeld vor KPN Hussel (alleen met de nummer van mijn partner heeft het gewerkt) en ik ben ook niet verhuisd. 

Naar mijn weten staat ons internet abonnement en zowel het mobiel abonnement van mij en mijn partner op hetzelfde adres.

De gegevens op mijn profiel heb ik zojuist ingevuld.

 

Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft en u mij kan helpen.

 

 


Bedankt voor je gegevens en toelichting @annael, ik zie dat de korting vandaag aangezet is! Mb's delen zou nu ook moeten lukken.


Bedankt @Thomas! Het werkt nu.