Skip to main content
Vraag

Krijgen wij meerdere combivoordelen als we meerdere mobiele abonnementen afsluiten met thuis internet?

• March 24, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Wij hebben sinds vorig jaar KPN voor tv en internet. Toen wij dit abonnement hebben afgesloten hadden wij nog geen mobiel abonnement van KPN. Dus toen wij voor tv en internet gingen werd ons de belofte gedaan als wij allebei onze mobiele telefoons ook daar zouden nemen (dit jaar dus) wij 2 pakketen gratis bij ons tv abonnement krijgen. Door deze belofte hebben we voor KPN gekozen omdat we dan goedkoper per maand uit zouden komen. Nu zijn we deze maand naar de winkel gegaan omdat we onze telefoons mogen verlengen. Daar werd dus alleen gezegd dat het gratis pakket alleen geld voor 1 abonnement per huishouden. Dus kan de belofte niet na gekomen worden werd gezegd. Nu kijken wij online en daar staat wel dat je punten krijgt en daarmee dus ook korting hoe werkt dit? Mijn man wilt graag een telefoon abonnement met telefoon en ik alleen een sim only. Wij voelen ons wel benadeeld door hoe dit nu is gegaan want uit eindelijk zullen we dan duurder per maand uit komen.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 24, 2026

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 26, 2026

Goedemorgen ​@Lisanne Bakker Pino ,bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Goede en ook terechte vraag die je stelt en leuk dat je ons via deze we hebt weten te vinden! 

Dus toen wij voor tv en internet gingen werd ons de belofte gedaan als wij allebei onze mobiele telefoons ook daar zouden nemen (dit jaar dus) wij 2 pakketen gratis bij ons tv abonnement krijgen. Door deze belofte hebben we voor KPN gekozen omdat we dan goedkoper per maand uit zouden komen. Nu zijn we deze maand naar de winkel gegaan omdat we onze telefoons mogen verlengen. Daar werd dus alleen gezegd dat het gratis pakket alleen geld voor 1 abonnement per huishouden. Dus kan de belofte niet na gekomen worden werd gezegd. Nu kijken wij online en daar staat wel dat je punten krijgt en daarmee dus ook korting hoe werkt dit? Mijn man wilt graag een telefoon abonnement met telefoon en ik alleen een sim only. Wij voelen ons wel benadeeld door hoe dit nu is gegaan want uit eindelijk zullen we dan duurder per maand uit komen.

Als je internet én mobiel afneemt van KPN dan krijg je elke maand 1 gratis streamingsdienst of zenderpakket. Voor elk extra product ontvang je punten zodat je 'level' kan stijgen en hoe hoger het level, des te meer voordeel levert dat op. Het is helaas dus niet zo dat je 2 pakketten (een streamingsdienst of zenderpakket) voor de tv gratis kunt krijgen.

Voor meer een aanvullende informatie kan ik je adviseren om dit artikel onze Kennisbank eens door te nemen, hier vind je eigenlijk alles terug over het Combivoordeel en wat de precieze mogelijkheden zijn. Hopelijk zorgt dat voor de gewenste duidelijkheid! Maar mochten er toch nog onduidelijkheden of vragen zijn, laat het ons dan ook vooral weten!