Skip to main content
Antwoord

Leukere acties Seaters

• November 5, 2025
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,

Wij zijn over gegaan naar KPN voor de leuke win acties maar nu is het een foute party, bioscoop en jong Oranje. Kan volgens mij wel leuker!

Als je kijkt wat Ziggo heeft: pretparken, CL, EL wedstrijden enz enz.

Zou leuk zijn als je bijvoorbeeld eens een winacties had voor de Efteling, Amsterdamse of Utrecht winterparadijs, Sinterklaas show ofzo.

Ik had het hier laatst op het werk en op een verjaardag over en zij deelden deze mening.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi ​@Barus,
Hartelijk dank voor je bericht en je suggesties: we waarderen het dat je met ons meedenkt en met deze input kunnen wij zeker wat mee!

We begrijpen goed wat je bedoelt. We hebben inderdaad regelmatig acties met pretparken, dierentuinen, concerten en wedstrijden van Oranje. En leuk dat je het zegt: want binnenkort komt er weer een winactie met een pretpark aan!

En nog een tipje van de sluier: in december hebben we iets bijzonders gepland. Dus houd Voor Jou goed in de gaten, er komt echt veel leuks aan en ik denk dat het één en ander wel bij jou in de smaak zal vallen! 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 5, 2025

Eens hoor. KPN is afhankelijk van de partner die zij sponsoren. In het verleden was dat de Eredivisie en langer terug de KNSB. Toen ben ik een paar keer naar Thialf geweest. Dat was pas leuk! 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Hi ​@Barus,
Hartelijk dank voor je bericht en je suggesties: we waarderen het dat je met ons meedenkt en met deze input kunnen wij zeker wat mee!

We begrijpen goed wat je bedoelt. We hebben inderdaad regelmatig acties met pretparken, dierentuinen, concerten en wedstrijden van Oranje. En leuk dat je het zegt: want binnenkort komt er weer een winactie met een pretpark aan!

En nog een tipje van de sluier: in december hebben we iets bijzonders gepland. Dus houd Voor Jou goed in de gaten, er komt echt veel leuks aan en ik denk dat het één en ander wel bij jou in de smaak zal vallen! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Bedankt voor het antwoord Shyrin, Maar ik wij zien nog steeds geen leuke toevoeging.

Welk pretpark komt er aan dan?

Ben zeer benieuwd wat er in December komt?

Fijn weekend!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 17, 2025

Even afwachten maar en Voor Jou in de MijnKPN App in de gaten houden! 😊