Skip to main content
Beantwoord

Level up Combivoordeel huishouden aanmaken lukt niet

• June 14, 2025
  • 9 reacties
  • 452 keer bekeken

Beste mede KPN gebruikers, sinds donderdag jl hebben wij glasvezel, met tv en vaste telefoon.

Alles werkt heel goed, maar als ik een huishouden wil aanmaken ( ik ben gek op voordeel ) lukt het ``product toevoegen`` niet. Ik vul de gevraagde gegevens in in de app, klantnummer, en druk dan op de blauwe button ``doorgaan naar jouw overzicht`` en dan gebeurt er helemaal niets. Ook geen foutmelding, gewoon niets.

Weet iemand wat ik fout doe? Of moet ik meer geduld hebben?

De eerste factuur is wel te zien in de app, de app werkt verder prima.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken, ik kan via de zoekfunctie het antwoord niet vinden.

Groeten van Bartelomeus.

Beste antwoord door Bartelomeusdetweede

Vandaag ben ik keurig geholpen via KPN / Messenger, en dat op zondag!

Wat blijkt, je kan alleen een huishouden aanmaken om een level up te komen, als je KPN thuis, en echt KPN mobiel hebt.

Als je zoals ik en mijn gezin klant bent bij Simyo ( ook van KPN ) krijg je wel voordeel in de vorm van extra gb`s via Simyo, maar kom je niet in aanmerking voor bijvoorbeeld Netflix, en kan je dan ook geen huishouden aanmaken, waardoor de blauwe button ook niet reageerd.

Wel kan je natuurlijk KPN Thuis koppelen aan ``mijn`` KPN en dat is ook gebeurt.

Ik ging er dus abusievelijk van uit dat Simyo mobiel van mij, en mijn gezinsleden, meetelde als volwaardig, en gekoppeld kon worden voor extra voordeel, je hiermee een level up kon komen, en gratis Netflix kon krijgen. 

Weer wat geleerd, bedankt voor al het meedenken!

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 14, 2025

Staat hier wellicht het antwoord op jouw vraag?

Bedankt Joep, dit antwoord had ik idd gezien, maar het werkt tot aan de knop, ``doorgaan naar jouw overzicht`` en dan gebeurd er niets. dit is dus niet het antwoord.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 15, 2025

Hallo ​@Bartelomeusdetweede ,

Lukt het nog steeds niet? 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dat ga ik doen! 

bedankt alvast.👍👍👍

Vandaag ben ik keurig geholpen via KPN / Messenger, en dat op zondag!

Wat blijkt, je kan alleen een huishouden aanmaken om een level up te komen, als je KPN thuis, en echt KPN mobiel hebt.

Als je zoals ik en mijn gezin klant bent bij Simyo ( ook van KPN ) krijg je wel voordeel in de vorm van extra gb`s via Simyo, maar kom je niet in aanmerking voor bijvoorbeeld Netflix, en kan je dan ook geen huishouden aanmaken, waardoor de blauwe button ook niet reageerd.

Wel kan je natuurlijk KPN Thuis koppelen aan ``mijn`` KPN en dat is ook gebeurt.

Ik ging er dus abusievelijk van uit dat Simyo mobiel van mij, en mijn gezinsleden, meetelde als volwaardig, en gekoppeld kon worden voor extra voordeel, je hiermee een level up kon komen, en gratis Netflix kon krijgen. 

Weer wat geleerd, bedankt voor al het meedenken!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 16, 2025

Hoi ​@Bartelomeusdetweede , dank nog voor jouw bericht en welkom ook hier op onze Community :)
Fijn om te lezen dat ook gister op zondag keurig bent geholpen en top dat je dit hier ook nog even hebt gedeeld, dat wordt heel erg gewaardeerd! Mocht je in de toekomst nog een keer hulp of input nodig hebben, laat het dan ook vooral weten!

• Nieuwkomer
  • July 20, 2025

Goedendag,

Moet je om een huishouden aan te maken dit altijd via KPN messenger doen?

Ik klik op huishouden aanmaken maar er gebeurd niets. 

Hallo ZwolleKPN,

Wellicht krijg je sneller antwoord als je een nieuw topic aanmaakt met je vraag.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 22, 2025

Goedemorgen ​@Zwolle_01 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Dit kan via de MijnKPN app, had je daar ook al eens naar gekeken? Mocht je er onverhoopt niet uitkomen, plan dan vooral even een belafspraak in zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen regelen :)