Skip to main content
Vraag

Lukt niet om een huishouden aan te maken

• March 1, 2026
  • 5 reacties
  • 26 keer bekeken

Het lukt mij niet om een huishouden aan te maken. Wanneer ik op de knop druk na het ingevuld hebben van mijn klantnummer en mobiel kan ik niet doorgaan. Mijn vriendin heeft op haar account precies hetzelfde probleem.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 1, 2026

Hallo ​@Matjeu ,

Zijn jullie soms net klant geworden? Want het duurt ongeveer twee werkdagen voordat je een huishouden kunt aanmaken. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Matjeu, welkom op de KPN Community. Je wil natuurlijk zo snel als mogelijk gebruik maken van alle voor jullie geldende KPN Comnbivoordelen. Het is inmiddels enkele dagen later. Lukt het nu wel om een huishouden aan te maken? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2026

Nee helaas nog steeds niet ​@Jeroen van KPN , het is ook geen nieuwe abonnement. We zijn al lange tijd bij kpn. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 4, 2026

Dan staat op één van jullie abonnementen het adres niet juist geregistreerd.

Dat kun je zelf aanpassen via Mijn KPN:

Lukt het niet? 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er gaat dus overduidelijk iets niet goed ​@Matjeu. Zou je jouw profiel in willen vullen? Geef even een seintje hier in het topic en dan duik ik de administratie in. 

Zelf contact opnemen met de collega's van de klantenservice is natuurlijk ook een optie.Â