Skip to main content
Vraag

Mail ontvangen dat mijn voordelen worden stopgezet en ik word steeds uitgelogd op de website/app

• March 9, 2026
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Hoi,

Ik heb mobiel en internet op mijn adres, maar ik heb een email ontvangen dat mijn gratis Netflix basic is stopgezet. Kan dit weer geactiveerd worden? Ik gebruikte Netflix nog niet (moet nog een TV kopen voor m’n nieuwe woning), maar ik had het wel alvast geactiveerd, en ik wil hier in de toekomst wel gebruik van kunnen maken. In de KPN app staat dat mijn maandelijkse mobiele kosten €2,50 voordeliger zijn omdat ik internet en mobiel heb, dus als het goed is zou ik ook gratis Netflix basic moeten hebben.

Nog een ander probleem: een ander KPN internetabbonement op een ander adres, waar mijn moeder woont, staat ook op mijn naam, maar ik word steeds uitgelogd als ik het abonnement op een of andere manier wil aanpassen. Als ik op manage subscription, adjust internet speed, of view your renewal offer klik, laad de pagina even en daarna word ik uitgelogd. Dit gebeurt op de website en in de app. Het gebeurt alleen met het abonnement van het andere adres. Op mijn eigen adres kan ik wel alles aanpassen zonder dat ik word uitgelogd. Het abonnement van het andere adres loopt bijna af dus wil ik de rewewal offers bekijken voor mijn moeder. Misschien is het voordeliger dan overstappen.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@GuidoAms . Welkom hier en bedankt voor je bericht en de duidelijke uitleg.

Over Netflix:  wanneer je Internet en Mobiel combineert kun je inderdaad gebruikmaken van voordelen via Combivoordeel. Welke voordelen actief zijn, kun je zelf beheren in de MijnKPN app. Daar kun je onder Voordelen bekijken welke opties momenteel aan staan en eventueel Netflix (weer) toevoegen of aanpassen. Soms wordt een voordeel automatisch aangepast wanneer er iets verandert in het abonnement of in de gekozen voordelen, dus het is goed om daar even te controleren hoe het nu staat ingesteld.

Dan over het tweede punt, het abonnement op het adres van je moeder. Het uitloggen dat je beschrijft klinkt niet helemaal zoals het hoort. Om het iets beter te kunnen plaatsen: gebeurt dit uitloggen ook wanneer je het probeert terwijl je op het adres van je moeder zelf bent, dus via de verbinding van dat abonnement? Of maakt dat geen verschil en gebeurt het dan precies hetzelfde?

Als we dat weten kunnen we beter inschatten waar het misgaat.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2026

Hoi Erwin, 

Ik heb het opnieuw geactiveerd en ik heb weer netflix. Dankje.

Het gebeurt helaas ook op het adres van m’n moeder. Maar het zou toch vreemd zijn als ik alleen m’n KPN instellingen kan zien/aanpassen als ik de wifi op dat adres gebruik?