Skip to main content

Ik krijg ineens deze mail:

Annulering, opzegging of verhuizing
U hebt 1 van uw KPN producten geannuleerd, opgezegd of verhuisd. Daardoor combineert u geen KPN Mobiel en Thuis meer op uw adres. U krijgt daarom geen voordelen meer.
 

Dit is niet waar. We hebben twee mobiele abonnementen en 1 voor thuis internet. Lijkt mij dus een fout.  Graag hoor ik wat daaraan gedaan gaat worden. 
 

En is dit serieus de enige manier om contact te maken met de kpn klantenservice? 
 

Ik heb alle gegevens die je nodig hebt toegevoegd aan m’n profiel 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Mxmrdm,

Nee hoor, je kan ook gewoon bellen met 0800-0402 om gratis te bellen met de klantenservice. Zij kunnen ook direct met je meekijken wat de exacte redenen is van stopzetting van de voordelen.


Hoi @Mxmrdm, welkom bij ons op het forum. Zoals Chrizziey al aangeeft is het bellen met de telefonische collega's het snelste in zo’n geval. Ik heb met de gegevens op je profiel gekeken en er lijkt nog geen contact te zijn geweest. Ik heb ook meteen naar de voordelen gekeken, ik zie dat het Thuispakket en de mobiele nummers die eindigen op *023 en *618 zijn aangemeld bij de voordelen. Dat lijkt overeen te komen met de abonnementen die je noemt.

Ik zie die mail ook staan, daarin staat dat de 5 euro korting op een mobiel abonnement wegvalt, maar beide mobiele abonnementen hebben nog steeds 7.50 korting. Ook het zenderpakket wat genoemd wordt dat zal stoppen is niet actief (ook niet geweest) bij dit Thuispakket. Aan de actieve abonnementen en voordelen veranderd niets.

Het lijkt over een ander mobiel abonnement te gaan, welke eindigt op *923. Dat nummer stond zo te zien eerst op jouw adres en staat nu op een ander adres. De voordelen die vervallen gaan over dat nummer. 


Oké bedankt voor de reactie, ik denk dat dat een oude Zal zijn geweest. Dat nummer komt mij ook niet bekent voor.

fijn dat er niks veranderd :)