Skip to main content

Goedendag, mijn vrouw en ik heb hebben allebei een kpn abonnement. Mijn vrouw had wel een Telfort abonnement maar heeft dit in juni verlengd. Is dit dan automatisch een kpn abonnement? Want het lukt niet om mis te delen.

ik hoor graag van u

Hallo @Daveedam , alléén als je vrouw overstapt op een ‘ècht’ KPN-abo kan ze met jou MB's delen.

Nu niet, nu kan ze de overgebleven MB's van de afgelopen 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

 


Maar wat is een echt kpn abo? Ze heeft het in juni verlengd en is fors meer gaan betalen. Mag toch aannemen dat ze dan nu een kpn abo heeft en ook de voordelen.

daarbij had ze bij Telfort jarenlang voldoende aan de 2000mb en nu de laatste maanden bij kpn komt ze tekort terwijl er niets is veranderd in haar gebruik.

ik lees dit vaker op het forum maar kpn zou hier niks aan kunnen. 


Hallo @Daveedam , excuses, als je nà 26 jan. 2020 verlengt wordt het inderdaad een KPN abo. Dat moet me ook in je contract kunnen zien door het ontbreken van de letters TFT in de naam van het abo.

Zijn beide nummers wel gekoppeld binnen 1 KPNID? Is er een zogenaamd 'huishouden' aangemaakt?

Wat voor (fout)melding krijg je als je MB's probeert te delen?


Ik zie allebei de nummers in MijnKPN staan. Er staat dat mijn vrouw een hussel 2gb abo heeft. Ik heb een hussel 20gb abo. Naar mijn idee zou ik moeten kunnen delen. Alleen als ik dat probeer kom ik steeds op de pagina met uitleg hoe het werkt en dat ik me moet aanmelden. Blijf in dat cirkeltje zitten en kom niet verder


Hallo @Daveedam , heb je wel een zogenaamd ‘huishouden’ aangemaakt?

Dat schijnt ook te moeten.

Het fijne weet ik er (nog) niet van, want ik ben nog niet gemigreerd naar KPN.

Succes.

 


Welkom op het forum @Daveedam. Zie dat je jouw profiel al hebt voorzien van enkele gegevens, Waarvoor hulde! Nu kon ik namelijk direct even kijken waar het dan fout loopt. Voor beide nummers zie ik dat het MB's delen nu zou moeten werken. Mocht je er echt niet uitkomen, lat me dan even weten waar je tegenaan loopt!