Skip to main content
Beantwoord

MB’s delen bij KPN lukt niet

• February 26, 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Hoi ik heb recentelijk een simkaartje met 0 gigabytes aan data genomen, in de veronderstelling dat als het 2 nummers onder hetzelfde dak zijn, je gewoon mb's kunt delen.

Nou moet het nummer eerst aangemeld worden om van de voordelen te profiteren, daar gaat het al mis.

Als ik het nummer probeer te registreren krijg ik het volgende bericht:

"Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.

Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen. Etc."

Ook als ik op de kpn app kijk, krijg in het nummer niet te zien als ik mb's probeer te delen :(

Hopelijk weet iemand mij verder te helpen 

Xoxo 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Orwell en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt, immers wel de bedoeling dat je MB's kunt delen. 

Met geen van die redenen lukt het om dit op te lossen, of te achterhalen waar het hem in zit? 

Het factuuradres van beide abonnementen moet hetzelfde zijn, anders zal MB's delen niet lukken. 
Als het factuuradres nu niet overeenkomt, wijzig het factuuradres in je MijnKPN. Probeer het aanmelden voor de Combivoordelen dan opnieuw.

Mocht het daarmee ook niet lukken, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit verder uitpluizen met je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 1, 2025

Hi ​@Orwell en welkom bij de KPN Community! Goed dat je je vraag hier stelt, immers wel de bedoeling dat je MB's kunt delen. 

Met geen van die redenen lukt het om dit op te lossen, of te achterhalen waar het hem in zit? 

Het factuuradres van beide abonnementen moet hetzelfde zijn, anders zal MB's delen niet lukken. 
Als het factuuradres nu niet overeenkomt, wijzig het factuuradres in je MijnKPN. Probeer het aanmelden voor de Combivoordelen dan opnieuw.

Mocht het daarmee ook niet lukken, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit verder uitpluizen met je!