Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb al een tijd internet+ tv en mobiel abonnement van KPN. Sinds kort is er een tweede abonnement bijgekomen. Nu wil ik MB's delen maar ik kan het andere nummer waar ik mee wil delen niet aanklikken. Als ik naar mijn overzicht ga zie ik wel beide nummers staan. Wat kan ik doen om wel MB's te kunnen delen?

Hallo @TanjaenMike 

 

Welk overzicht bedoel je, het Product overzicht of het overzicht in Uw voordelen?

Als hij alleen in je Product overzicht staat dan is dat nieuwe nummer waarschijnlijk nog niet bij Hussel voordelen aangemeld, dat zou normaal automatisch moeten gaan.

Staat het abonnement wel op hetzelfde adres anders kan je hem niet toevoegen en er geen MB's mee delen.

Je kan kijken of je hem zelf handmatig kan aanmelden: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

Als dat niet werkt vul dan je forum profiel in, dan kan een KPN medewerker/moderator er naar kijken als jouw topic aan de beurt is.


Hoi @TanjaenMike. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @GeSp al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Kan je inmiddels al MB's delen?


@TanjaenMike Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het nu wel lukt om MB's te delen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag!