Skip to main content

Hi,

Ik heb sinds gisteren een 0 MB’s abbonement omdat ik de MB’s wil delen met mijn vriend. Hij heeft een onbeperkt MB’s abbonement. Van de man in de KPN winkel begreep ik dat we dan MB’s kunnen delen via de app. We wonen op het zelfde adres, we hebben onze beide nummers toegevoegd in de MijnKPN app en mijn vriend staat gekoppeld bij de voordelen aan KPN Hussel. Het lukt mij alleen niet om me daar toe te voegen. ik krijg de volgende foutmelding:

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

1. Ontvang je al voordelen?

Producten die al aangemeld zijn kan je niet nog een keer aanmelden. Via MijnKPN en de MijnKPN app zie je welke producten en telefoonnummers je hebt aangemeld, en welke voordelen hierbij horen.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

 

groetjes Ellen

Hoi @EllenCK, welkom bij ons op het forum. Zoals je het beschrijft klinkt het alsof je de aanmelding voor de Husselvoordelen al hebt geprobeerd maar dat die (nog) niet is afgerond. Op dit moment kan ik er nog niet meer over zeggen, aangezien ik geen gegevens van je heb.

Als je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invult en een seintje geeft als je dat gedaan hebt kan ik er een blik voor je op werpen.


@Jasper bedankt voor je berichtje het is gister toch gelukt. De reden was dat mijn vriend zijn nummer ook toegevoegd moest worden aan het al bestaande hussel-pakket. Het is gelukt om de mb's te delen

Groetjes Ellen 


Beide nummers moeten aangemeld zijn om er gebruik van te kunnen maken inderdaad. Ik dacht dat zijn nummer al was aangemeld en die van jou nog niet, maar het was andersom dus 🙂

Veel plezier met de gedeelde MB's, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.