Skip to main content

Ik heb alle topics gelezen en ook de tips uitgeprobeerd maar helaas.

Ik heb al jaren een kpn abo, mijn man heeft hem sinds vandaag.

Ik heb voor hem een 0 GB abo besteld omdat ik mijn mb’s wil delen. Maar zoals gezegd, in de kpn app kan ik alleen delen naar doelen en bedrijven, en als ik op automatisch klik (wat ik dus graag wil) krijg ik het volgende te zien:

 

en dat is het dan.

Wie helpt?

Misschien dat onderstaande link het probleem op kan lossen.

 

MB's delen (kpn.com)


nee, want ik heb dit alles al door genomen, en ik kan dus gewoon geen persoon of mb’s aangeven hoeveel ik wil delen.  Zie screenshot eerste bericht.

 

Heb je de nieuwste versie van de MijnKPN app (vanaf 6.6.0)?  Dan kan je via de app mb’s delen. Nou ik heb een nog hogere versie en ik kan helemaal niets.


Hoi @femke98, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen. Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Lukt het hiermee niet? Dan kijk ik graag even met je mee. Ik wil je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


OKé, eindelijk gelukt maar…..

lees ik nu goed dat de mb’s die ik deel aan mijn mannetje pas de eerste van de volgende maand in gaat?

Want dat zou betekenen dat hij de hele maand zonder zit. Ik heb hem niets oor niets aangemeld bij KPN voor een abonnement.

Ik hoor het graag!


lees ik nu goed dat de mb’s die ik deel aan mijn mannetje pas de eerste van de volgende maand in gaat?

Dit geldt alleen voor automatisch MB's delen. Als je automatisch MB's deelt, dan gebeurt dit inderdaad op de eerste dag van jouw nieuwe bundel. Maar je kunt ook altijd eenmalig MB's delen. Deze heeft de ontvanger direct.

 

Automatisch MB's delen

  1. Open de MijnKPN app en log in met je KPN ID
  2. Kies voor 'MB’s delen' en daarna 'Automatisch'
  3. Selecteer het aantal MB’s
  4. Kies het 06-nummer van de ontvanger
  5. Klik op 'Opslaan'

De MB's worden bij de start van je nieuwe maandbundel om 07.30 uur gedeeld. Je ontvangt een melding als het is gelukt.

 

Eenmalig MB's delen

 

  1. Open de MijnKPN app en log in met je KPN ID.
  2. Kies voor 'MB’s delen'.
  3. Selecteer het aantal MB’s dat je wilt delen.
  4. Kies het 06-nummer van de ontvanger. Staat er geen nummer? Activeer deze dan eerst.
  5. Klik op 'Delen' om de MB's te versturen.

het is allemaal gelukt, heel hartelijk dank voor de uitleg.

Tegen het einde van de maand zal ik het automatische instellen, dan heb ik er geen omkijken meer naar.

Fijne dag!


Fijn dat het gelukt is. :)


Goed te lezen dat het eindelijk gelukt is.