Skip to main content
Beantwoord

MB's delen lukt niet naar één nummer. Adresgegevens niet juist

• June 9, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb meerdere mobielen abonnementen en allemaal in de app aangemeld. nu wil ik MB's delen met mijn andere mobiele nummers lukt met allemaal behalve 1 .

Deze is er het laatst bijgekomen en daar wil ik MB's naar toe zenden, maar in de App krijg ik het bericht dat deze op een ander adres staat? facturen nagekeken en staan allemaal op mijn eigen naam en de bedragen worden elke maand keurig afgechreven van dezefde bankrekening ( dat lukt wel !!! ) maar MB's delen met dit mobiele nummer dat gaat dan weer niet.

Groet,

Ben 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Ben van den Herik. Welkom op de community! Vervelend dat het delen van MB’s met dat ene nummer niet lukt, zeker als alles verder keurig op dezelfde naam en rekening staat. Dat het systeem aangeeft dat het nummer op een ander adres staat, kan er inderdaad voor zorgen dat MB's delen niet werkt zoals het hoort.

Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om dit te laten controleren en (indien nodig) het adres aan te laten passen? Je kan het factuuradres ook zelf aanpassen in MijnKPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 9, 2025

Beste ​@Ben van den Herik de adresgegevens moeten per abo exact gelijk zijn.

Bijvoorbeeld: straatnummer 1a is anders dan straatnummer 1A

Straatnummer 1-a is anders dan straatnummer 1-A

Huisnummer 14A is anders dan huisnummer 14 A

Huisnummer 14Bis is anders dan huisnummer 14 Bis

Huisnummer 14hs  is anders dan huisnummer 14 hs

enz.

De adressen moeten dus letterlijk gelijk zijn.

Dank je Jan D 

Ik geloof dat ik het al hebe gevonden in de facturen die ik van KPN ontvang staat bij alle abonementen hetzelfde, behalve deze laatste daar staat mijn naam afgekort i.p.v tussenvoegsel en er staat 2 keer mijn nummer van de straat waar ik woon nummer is 74 en erstaat 74 74.

Dus morgen even bellen en laten veranderen.

Groet,

Ben

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 11, 2025

Hoi ​@Ben van den Herik. Welkom op de community! Vervelend dat het delen van MB’s met dat ene nummer niet lukt, zeker als alles verder keurig op dezelfde naam en rekening staat. Dat het systeem aangeeft dat het nummer op een ander adres staat, kan er inderdaad voor zorgen dat MB's delen niet werkt zoals het hoort.

Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om dit te laten controleren en (indien nodig) het adres aan te laten passen? Je kan het factuuradres ook zelf aanpassen in MijnKPN.