Skip to main content

Ik heb een kpn mobiel abonnement met 20 GB data. Aan mijn kpn ID zijn een kidsonly en een data-abonnement gekoppeld (0970). Het lukt wel om MB's te delenn met het kidsonly abo, maar niet met het data abonement. (Ook lukt het data te delen met mijn het abonement van mijn vrouw).  Ik krijg bij het doorlopen van de stappen de volgende pagina. Maar alle stappen daar zijn afgerond of niet van toepassing: 

https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/aanmelden-nog-niet-mogelijk.htm

 

Hallo @JWvdBDH, als je alle stappen al doorlopen hebt, dan heb je wel de hulp van een KPN moderator nodig. Als jij jouw profiel invult en mij een seintje hier in het topic wil geven? Dan ga ik in de systemen kijken naar een oplossing. 


Wat fijn dat je even wilt kijken @Jeroen_dB .

Ik heb mijn profiel verder ingevuld. Nog wat extra info: ik ben in maart van XS4ALL omgezet op de kpn infrastructuur en de Sim /data abonnement is dus recent door KPN verstrekt.

Het lijkt erop dat ik met de mijnKPN app wél kan delen _vanaf_ het data abonnement naar mijzelf of gezinsleden, terwijl ik graag _naar_ het data abonnement wil delen om mijn mobiel als hotspot wat te ontlasten. 


Hallo @JWvdBDH, ik heb het 097 nummer toegevoegd voor je aan het huishouden, dat was nog niet (automatisch) gedaan. Je kunt nu van alle andere KPN mobiele nummers op het adres mb's gaan delen met de datasim. 


Hallo @JWvdBDH, ik heb het 097 nummer toegevoegd voor je aan het huishouden, dat was nog niet (automatisch) gedaan. Je kunt nu van alle andere KPN mobiele nummers op het adres mb's gaan delen met de datasim. 

Heel erg bedankt voor je hulp! Fijn zo.