Skip to main content
Beantwoord

mb's delen met kind lukt niet

• May 19, 2021
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Beste meneer, mevrouw, 

Mijn kind heeft al enige tijd een kids sim kaart. Dit nummer zie ik staan in mijn kpn app, maar lukt me niet om mbs te delen. Als ik het nummer probeer aan te melden dan staat er dat de aanmelding niet gedaan kan worden omdat het nummer al is aangemeld. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Ergens in de administratie stond iets niet goed. Dat heb ik nu hersteld. MB's delen met de kids Sim moet nu zonder probleem mogelijk zijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemiddag @Marlieg als je jouw profiel invult ga ik eens kijken waarom het niet lukt!  Geef je mij even een seintje?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 20, 2021

Heb mijn gegevens aangevuld! @Jeroen_dB Jeroen_db

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ergens in de administratie stond iets niet goed. Dat heb ik nu hersteld. MB's delen met de kids Sim moet nu zonder probleem mogelijk zijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 20, 2021

Hartstikke bedankt!!! Het lukt nu idd!

• Nieuwkomer
  • August 26, 2022

Beste,

recent is ook mijn tweede kind overgestapt naar KPN. Ook al staat hij onder mijn contracten en is hij toegevoegd, krijg ik hem niet in mijn delen scherm. 
hij is aangemeld en heeft ook zelf een kpn ID. 

Wat kan ik nog meer doen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @CarinB, zie dat het probleem via de klantenservice is opgelost. Je kunt ook nu met jouw tweede kind MB's delen.