Skip to main content

ik will netflix van kpn nemen heb ook 5 euro kortingĀ  ben al klant van kpn

Netflix kan je niet opnemen. Daarbij kan je op elk geweest moment gewoon kijken wat je zien wilt. Het is bij wijze van spreken al opgenomen.Ā 


Netflix kan je niet opnemen. Daarbij kan je op elk geweest moment gewoon kijken wat je zien wilt. Het is bij wijze van spreken al opgenomen.Ā 

Hallo @Nick83Ā , @me myselfĀ wil Netflix nemen, niet opnemen.

Ā 


Hallo , @me myselfĀ , dat kun je zelf regelen in MijnKPN


ik bedoel kan ik ook 5 euro korting krijgen van kpnĀ 


Heb je ook KPN TV ? Of alleen internet ?

Heb je al een (ander) pakket met de 5 euro entertainmentkorting ? Die kan je maar 1 x krijgen namelijk.

Je krijgt die korting alleen bij Hussel Internet met KPN TV Ć©n minimaal Ć©Ć©n mobiel kpn abonnement op hetzelfde adres.


Alles van kpnĀ 


heb plus pakket gratis


ik bedoel kan ik ook 5 euro korting krijgen van kpnĀ 

HalloĀ @me myselfĀ 

Je kunt eenmalig 5 euro entertainment korting krijgen. Heb je die korting bv al op ESPN?, dan krijg je nu niet weer 5 euro entertainmentkorting.Ā 

Verder is de voorwaarde dat je KPN Hussel-thuis hebt in combinatie met een mobiel abonnement van KPN op jouw adres. Ā Ā 

Het gratis pluspakket staat er los van.Ā 


geen korting van espn


Ook niet 5 euro korting op een ander pakket? En je hebt KPN Hussel ? En je hebt een mobiel abonnement ?Ā 

Dan moet het goed komen !Ā 

Ā 

Ā 


ik heb geen korting van espn bedoel ik sorry


Snap ikā€¦

Ā 

Ook niet 5 euro korting op een ander pakket? En je hebt KPN Hussel ? En je hebt een mobiel abonnement ?Ā 

Dan moet het goed komen !Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 


ik bedoel kan ik ook 5 euro korting krijgen van kpnĀ 

Hallo @me myselfĀ , wat ik al eerder schreef, dat kun je zelf bestellen in MijnKPN, als je dan kiest voor Netflix en je hebt de entertainmentkorting nog niet gebruikt staat het er als voorstel in oranje bij om meteen te gebruiken.

Zie hieronder:

netto dus ā‚¬2,99

Ā 


ik zie niets staan ???


Netflix kan je niet opnemen. Daarbij kan je op elk geweest moment gewoon kijken wat je zien wilt. Het is bij wijze van spreken al opgenomen.Ā 

HalloĀ @Nick83Ā ,Ā @me myselfĀ wil Netflix nemen, niet opnemen.

Ā 

Hmmm... gecorrigeerd zeker? šŸ¤”


ik zie niets staan ???

Hallo @me myselfĀ inloggen in MijnKPN, kies bij producten voor THUIS, ga dan naar abonnement wijzigen/aanpassen, kies dan voor de rubriek internet en je ziet staan wat ik eerder als screendump heb geplaatst.

Succes


ik wil niet opnemen ????????


ik zie niets staan ???

Heeft u een Hussel thuis abonnement? Bij oudere abonnementen is het niet van toepassing. Daarbij krijg je het niet.


Netflix kan je niet opnemen. Daarbij kan je op elk geweest moment gewoon kijken wat je zien wilt. Het is bij wijze van spreken al opgenomen.Ā 

HalloĀ @Nick83Ā ,Ā @me myselfĀ wil Netflix nemen, niet opnemen.

Ā 

Hmmm... gecorrigeerd zeker? šŸ¤”

Misschien te snel willen reageren en niet goed gelezen.:sunglasses:


Netflix kan je niet opnemen. Daarbij kan je op elk geweest moment gewoon kijken wat je zien wilt. Het is bij wijze van spreken al opgenomen.Ā 

HalloĀ @Nick83Ā ,Ā @me myselfĀ wil Netflix nemen, niet opnemen.

Ā 

Hmmm... gecorrigeerd zeker? šŸ¤”

Misschien te snel willen reageren en niet goed gelezen.:sunglasses:

Ik zal het de volgende keer citeren šŸ™„