ik will netflix van kpn nemen heb ook 5 euro kortingĀ ben al klant van kpn
Netflix kan je niet opnemen. Daarbij kan je op elk geweest moment gewoon kijken wat je zien wilt. Het is bij wijze van spreken al opgenomen.Ā
Netflix kan je niet opnemen. Daarbij kan je op elk geweest moment gewoon kijken wat je zien wilt. Het is bij wijze van spreken al opgenomen.Ā
Hallo
Ā
Hallo ,
ik bedoel kan ik ook 5 euro korting krijgen van kpnĀ
Heb je ook KPN TV ? Of alleen internet ?
Heb je al een (ander) pakket met de 5 euro entertainmentkorting ? Die kan je maar 1 x krijgen namelijk.
Je krijgt die korting alleen bij Hussel Internet met KPN TV Ć©n minimaal Ć©Ć©n mobiel kpn abonnement op hetzelfde adres.
Alles van kpnĀ
heb plus pakket gratis
HalloĀ
Je kunt eenmalig 5 euro entertainment korting krijgen. Heb je die korting bv al op ESPN?, dan krijg je nu niet weer 5 euro entertainmentkorting.Ā
Verder is de voorwaarde dat je KPN Hussel-thuis hebt in combinatie met een mobiel abonnement van KPN op jouw adres. Ā Ā
Het gratis pluspakket staat er los van.Ā
geen korting van espn
Ook niet 5 euro korting op een ander pakket? En je hebt KPN Hussel ? En je hebt een mobiel abonnement ?Ā
Dan moet het goed komen !Ā
Ā
Ā
ik heb geen korting van espn bedoel ik sorry
Snap ikā¦
Ā
Ook niet 5 euro korting op een ander pakket? En je hebt KPN Hussel ? En je hebt een mobiel abonnement ?Ā
Dan moet het goed komen !Ā
Ā
Ā
Ā
Ā
Hallo
Zie hieronder:
Ā
ik zie niets staan ???
HalloĀ
Ā
Hmmm... gecorrigeerd zeker?
ik zie niets staan ???
Hallo
Succes
ik wil niet opnemen ????????
ik zie niets staan ???
Heeft u een Hussel thuis abonnement? Bij oudere abonnementen is het niet van toepassing. Daarbij krijg je het niet.
HalloĀ
Ā
Misschien te snel willen reageren en niet goed gelezen.
HalloĀ
Ā
Misschien te snel willen reageren en niet goed gelezen.
Ik zal het de volgende keer citeren
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.