Skip to main content
Beantwoord

Netflix in februari al opgezegd, maar kan 't nog niet als Combivoordeel kiezen

Ik heb 2 februari Netflix al opgezegd.  3 x kpn gebeld.  Zit nu 2 weken zonder Netflix en het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik krijg nog steeds de melding dat Netflix eerst opgezegd moet worden. 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Leoklundert!

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Ik begrijp dat je Netflix intussen opgezegd hebt, per wanneer precies is het abonnement gestopt?

Als je Netflix voorheen via je KPN factuur betaalde: Het is nu wachten totdat jij je nieuwe KPN thuis factuur hebt ontvangen, waar Netflix niet meer op staat. Ga daarna naar MijnKPN en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

Goed om te weten:
Een Netflix abonnement wordt elke 30 dagen gefactureerd. Je opzegging wordt daarom actief nadat de 30 dagen zijn verlopen van je huidige abonnement. Heb je dus net weer betaald voor Netflix, dan zul je 30 dagen moeten wachten totdat de opzegging is voltooid. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We werken aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Bekijk origineel

13 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom ​@Leoklundert!

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Ik begrijp dat je Netflix intussen opgezegd hebt, per wanneer precies is het abonnement gestopt?

Als je Netflix voorheen via je KPN factuur betaalde: Het is nu wachten totdat jij je nieuwe KPN thuis factuur hebt ontvangen, waar Netflix niet meer op staat. Ga daarna naar MijnKPN en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

Goed om te weten:
Een Netflix abonnement wordt elke 30 dagen gefactureerd. Je opzegging wordt daarom actief nadat de 30 dagen zijn verlopen van je huidige abonnement. Heb je dus net weer betaald voor Netflix, dan zul je 30 dagen moeten wachten totdat de opzegging is voltooid. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We werken aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 maart 2025

Het abonnement is 26 februari gestopt   De kpn factuur is wel aangepast per 2 maart zonder Netflix.   Ik moest van medewerker van kpn. Netflix zelf bellen maar daar kennen ze mijn mailadres niet (raar).   De combivoordeel 3. Werkt nog steeds niet

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 maart 2025

Ik heb precies hetzelfde. Ook level 3. Ook gebeld met KPN. Advies: blijf het elke dag proberen 🙄. Werkt het inmiddels bij jou/u wel? via Combivoordeel KPN? Heb er nu al spijt van eigenlijk. En Netflix via KPN zoals ik het gewend was, werkt inderdaad niet meer, klopt: heb ik opgezegd. En bevestigd gekregen. En nog steeds kan ik het niet kiezen via mijn KPN combivoordeel … 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 maart 2025

Helaas   Maar werkt nog steeds niet. 😕

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het is belangrijk dat je een factuur ontvangen hebt waar de Netflix betaling niet meer op staat. Wij moeten daarna een seintje ontvangen dat de betaling en het Netflix abonnement helemaal gestopt zijn. Dat kan op dit moment even duren, we doen een beroep op jullie geduld 😥 Probeer het later nog even opnieuw, als je de factuur zonder Netflix ontvangen hebt, verwacht ik dat 't niet lang meer duurt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 maart 2025

Ik heb 2 maart de factuur van jullie ontvangen waar Netflix niet meer opstaat.  Hopelijk duurt het nu niet lang meer 😕

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 maart 2025

Ik heb vandaag de KPN factuur ontvangen waar Netflix niet meer opstaat. Zo te lezen in de reactie van Leoklundert moet ik dus nog even geduld hebben … ;). We wachten af. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Precies, zo gauw je de factuur ontvangen hebt waar Netflix niet meer op staat, moeten wij een seintje ontvangen. Hou het even in de gaten, dan zou het niet lang meer moeten duren voor dat het lukt! Dank voor jullie geduld 💚 en we nemen deze signalen mee en zijn druk bezig op de achtergrond met verbeteren van dit proces.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 maart 2025

Het lukt helaas nog steeds niet … 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Vul je je profiel zo volledig mogelijk in ​@ECvdDR en geef je me dan hier een seintje? Dan ga ik op onderzoek uit.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025

Ik heb diverse keren gebeld naar kpn. Na 7 weken en het laatste telefoontje met KPN. is het gelukt.   👍    Was binnen 10 minuten geregeld.   

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025

Bij mij werkt het inmiddels ook weer, kon door omstandigheden niet eerder reageren. Mooi zo!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ah wat fijn om te lezen dit, dank voor de terugkoppeling beide! 💚

Reageer