Skip to main content
Beantwoord

Netflix staat niet meer op factuur maar kan het niet als Combivoordeel kiezen

• 14 maart 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Frank Bulten
Deelnemer

Bij ons hetzelfde probleem. Netflix via de app opgezegd op 25 Februari. Daarna na veel zoeken ergens gelezen dat er pas gekozen kan worden na de eerst volgende kpn facturatie zonder Netflix. Dat was vandaag. Kan nogsteeds geen Netflix kiezen als combi voordeel. Erg slecht dit. Get your shit in order KPN!!

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Frank Bulten, jammer dat het nog niet lukt om Netflix als Combivoordeel te kiezen! 

Het is inderdaad belangrijk dat je een factuur ontvangen hebt waar de Netflix betaling niet meer op staat. Wij moeten daarna een seintje ontvangen dat de betaling en het Netflix abonnement helemaal gestopt zijn. Dat kan op dit moment even duren, we doen een beroep op je geduld ðŸ˜¥ Probeer het later nog even opnieuw, als je de factuur zonder Netflix ontvangen hebt, verwacht ik dat 't niet lang meer duurt. 

En dank ook voor het signaal: We werken aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen.

Bekijk origineel

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Frank Bulten, jammer dat het nog niet lukt om Netflix als Combivoordeel te kiezen! 

Het is inderdaad belangrijk dat je een factuur ontvangen hebt waar de Netflix betaling niet meer op staat. Wij moeten daarna een seintje ontvangen dat de betaling en het Netflix abonnement helemaal gestopt zijn. Dat kan op dit moment even duren, we doen een beroep op je geduld ðŸ˜¥ Probeer het later nog even opnieuw, als je de factuur zonder Netflix ontvangen hebt, verwacht ik dat 't niet lang meer duurt. 

En dank ook voor het signaal: We werken aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen.

Frank Bulten
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 maart 2025

Hoi, ik heb afgelopen weekend hierover gebeld met jullie.

Medewerker kon het ook niet voor elkaar krijgen, maar heeft het anders opgelost: Netflix standaard via jullie gewoon aangezet. De korting die ik zou hebben via combi voordeel wordt deze maand gecrediteerd. Eind deze week kan ik als het goed is alsnog combi voordeel aanzetten omdat het nu dus via kpn zelf loopt.

Ik verwacht dat het hiermee opgelost is, zo niet, dan klim ik weer in de telefoon.

Reageer