Skip to main content
Beantwoord

Netflix via KPN ondersteund geen ‘extra account’, maar nu maand wachten?

• November 8, 2025
  • 38 reacties
  • 423 keer bekeken

Toon eerste bericht

38 reacties

• March 28, 2026

@Arjan_fcs hoezo alleen op jouw mobiel? Je kan op elk geschikt apparaat met jouw account inloggen en kijken. Er hoeft niets te worden overgezet zolang je niks bij KPN activeert.

Ik mis wat achtergrond informatie ben je van een  Hussel abonnement overgegaan naar de huidige propositie en de nieuwe combivoordeel? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 28, 2026

Bij Netflix Standaard en Premium is ook bij kpn extra gebruikers mogelijk hoor. Respectievelijk 1 of 2.

Je krijgt bij Combivoordeel Netflix Basic gratis. Daarbij kan het niet. Maar met € 3 bijbetalen heb je Netflix Standaard. Daar kun je dan 1 extra gebruiker toevoegen voor € 5. ​@Arjan_fcs 

Voor € 8 bijbetalen heb je Netflix Premium. Dan kan je 2 extra gebruikers bijvoegen. 

Dat is precies zo bij Netflix zelf!

• Deelnemer
  • March 28, 2026

Ik heb netflix premium ook aangevraagd bij KPN. Kreeg bij stap 2 de melding dat mijn extra lid kwam te vervallen.

Ik heb nu extra punten waardoor Netflix via KPN kan als combivoordeel. En ik bezit geen andere apparatuur alleen tv en mobiel.

• Deelnemer
  • March 28, 2026

Ik heb op dit moment dus 2 x Netflix. 1 via Netflix met extra lid en 1 via KPN niet geactiveerd om het extra lid niet kwijt te raken.

• March 28, 2026

.

. En ik bezit geen andere apparatuur alleen tv en mobiel.

Wel een ontvanger bij die tv, of een smart tv dan kan je toch via de ontvanger of de tv zelf kijken met je abonnement bij Netflix zelf. 

• Deelnemer
  • March 28, 2026

Ik keek altijd via de KPN ontvanger. Nu moet ik het KPN abbo activeren om via de ontvanger te kunnen kijken. Dan ben ik wel het extra lid kwijt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 28, 2026

Ik keek altijd via de KPN ontvanger. Nu moet ik het KPN abbo activeren om via de ontvanger te kunnen kijken. Dan ben ik wel het extra lid kwijt.

Daarvoor hoef je het niet bij kpn zelf af te nemen. 

Ik heb Netflix bij hen zelf en uiteraard kan ik dat ook gebruiken met de app in de ontvanger. ​@Arjan_fcs 

• Deelnemer
  • March 28, 2026

Dat klopt. Dat deed ik ook altijd. Maar nu heb ik ervoor gekozen om netflix via KPN te laten lopen. Hiermee vervalt het extra lid wat ik niet wil. Dus zodra ik nu op de ontvanger op netflix druk moet ik mijn account via KPN activeren. Dat is dus niet wat ik wil. Dit allemaal dankzij de goede voorlichting van KPN. Waarbij ik nu ook nog €60 entertainment korting per jaar kwijt ben. Wat niet meer geactiveerd kan worden. 1 maand dat ik wel betaal voor netflix wat ik alleen op mijn mobiel kan afspelen. Of ik moet een dongle of een nieuwe tv gaan kopen. Het is genoeg om gefrustreerd van te raken. En als je contact opneemt kun je alleen korting krijgen als je een contract afsluit voor 2 jaar. Op die manier kan KPN hun fout herstellen. Door de financiële gevolgen deels bij de klant te leggen. Het is dat ik hier voor een redelijk mobiel ontvangst vast zit aan KPN. Anders waren mijn contracten nu allemaal opgezegd.

• March 29, 2026

@Arjan_fcs als je de Netflix app op de KPN ontvanger start moet je gewoon met je 'normale' account kunnen inloggen. Anders gaat er iets faliekant fout.

Maar je bent dus wat ik al dacht van de Hussel voordeel naar de nieuwe Combivoordeel over gegaan omdat je schrijft dat je de entertainmentkorting verloor. In jouw geval had je dat beter niet kunnen doen of een ander voordeel kiezen. Maar ook dat had wat nadelen las ik al.

• Deelnemer
  • March 29, 2026

Ik durf gewoon niet in te loggen omdat de decoder meld dat ik Netflix via kpn heb. Dat wil ik dus beslist niet om zoals ik al vaker aangegeven heb het extra lid niet kwijt wil.

• Deelnemer
  • March 29, 2026

Ik ben van Hussel naar combi over gegaan omdat ik dan volgens KPN meer korting zou krijgen. 10 ipv 5 euro. Ze hebben mij zelfs verzekerd dat alles bij netflix gelijk blijft inclusief het extra lid. Dat klopt dus niet. Extra lid raak je kwijt bij netflix via KPN. En dat betekent voor mij dat ik dan een 2e premium Netflix abbo moet nemen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 29, 2026

Ik heb al uitgelegd hoe je extra lid kunt aanhouden als je Netflix als Combivoordeel hebt bij kpn. Heb je waarschijnlijk gemist dus hier boven nog lezen. 

• Deelnemer
  • March 29, 2026

Helaas is dat niet meer mogelijk. Ook niet met premuim. Ik heb premium bij netflix en ook bij KPN besteld. Toen ik de melding kreeg dat mijn extra lid niet meegenomen kon worden heb ik de helpdesk weer gebeld. Daar gaven ze na navragen ook aan dat het niet meer mogelijk is.