Skip to main content

Beste KPN,

Ik maak al vele jaren tot grote tevredenheid gebruik van jullie diensten.

Nu ga ik in januari verhuizen, dus komt ook het moment om de verhuizing te regelen.

Ik heb nu een KPN-compleet abonnement, inclusief FOX-sport en Spotify Premium. Dit voor een bedrag van €75.

Toen ik zojuist contact had met de telefoniste en vroeg naar een mooie aanbieding van KPN, bleek dat ik alleen een aanbieding kon krijgen als ik een ander pakket zou kiezen, genaamd Hussel. Met dit nieuwe pakket met dezelfde zaken erin wat ik nu heb moet ik straks bijna €80 euro betalen. Ik krijg dan wel enkele maanden iets korting, maar vervolgens ben ik duurder uit. Dat kan de bedoeling toch niet zijn?

Hebben jullie niet een andere / mooiere oplossing voor trouwe klanten? Overstappen naar een andere provider wordt hiermee een stuk aantrekkelijker, maar is het laatste wat ik zou willen.

 

 

Vriendelijke groet,

 

Als je bij Compleet kunt blijven zou ik dat vooral doen. Een aanbieding krijg je (als je die al krijgt) alleen als je overstapt naar een nieuwe abonnementsvorm (Hussel dus..).

Bestaande klanten belonen voor trouwe diensten gaat je niet lukken. Anders wil iedereen dat. Gevolg: prijzen omhoog want het moet toch betaald worden. En dan schiet je het doel voorbij denk ik...


Hallo @Gert-Jan van Holland , gewoon alleen bijtijds de verhuizing doorgeven dan verandert er ook niets aan je pakket, of op je nieuwe adres moeten andere (on)mogelijkheden zijn waardoor je pakket aangepast moet worden. 


Tja... het is het 1 of het ander. Korting betaal je gewoon zelf, dat is altijd al zo geweest. De mensen die denken dat da niet zo is, die hebben op school niet op zitten letten bij rekenen.


Tja, wordt het écht zoveel duurder. Ik heb voor mezelf en anderen bekeken wat overstappen van Alles-in-1 naar Hussel zou inhouden als het pakket aan diensten gelijk zou blijven. Dat scheelde nooit meer dan € 1,30.

Overstappen naar een andere provider wordt hiermee een stuk aantrekkelijker, maar is het laatste wat ik zou willen.

Ligt er ook aan wat de internetsnelheid is die KPN maximaal kan leveren op je nieuwe adres. Heb je dat al eens gecheckt?

Internet 42,50
ITV 10,00
Fox Sports 12,99
Spotify Premium 9,99
Entertainmentkorting -5,00

Dan kom ik op 75,48 (zonder vaste telefoon, dan nog 2,00 extra)


Peter,

Het is scheelt echt €5 euro per maand. Zit 'm met name in het feit dat nu FOXSports een gratis pakket is bij KPN-compleet.

Doordat ze wat met de pakketten GEHUSSELD hebben pakt dit dus verkeerd uit.

 

Groet,

GJ


@Gert-Jan van Holland 

Internet 42,50 (50/5)
ITV 10,00
Fox Sports 12,99
Spotify Premium 9,99
Entertainmentkorting -5,00

Dan kom ik op 75,48 (zonder vaste telefoon, dan nog 2,00 extra)

En ook via de website kom je op dat bedrag.


@PeterG Gert-Jan zal 100 mbit hebben.


Klopt,

Internet 47,50 (50/5)
ITV 15,00 (2 decoders + opnamefunctie)
Fox Sports 12,99
Spotify Premium 9,99

Vaste aansluiting  2,00
Entertainmentkorting -5,00

Totaal dus €82,48. Nu 74,62 voor exact hetzelfde.. 


Peter,

Het is scheelt echt €5 euro per maand. Zit 'm met name in het feit dat nu FOXSports een gratis pakket is bij KPN-compleet.

Doordat ze wat met de pakketten GEHUSSELD hebben pakt dit dus verkeerd uit.

 

Groet,

GJ

Niet verlengen dus. Want je krijgt het nooit goedkoper.


Gebruik je dat Spotify?

KPN heeft zo'n 90 radiokanalen waarbij ook zo'n 50 van Stingray non-stop zonder reclame (en nieuws). Als KPN abonnee kun je dan óók gratis Stingray via de mobiel gebruiken.

Verder nog 10.000-en kanalen gratis via internet te beluisteren.

 

Niet verlengen dus. Want je krijgt het nooit goedkoper.

@Nick83 . Als z'n abonnement van voor 2014 is kan het niet verhuisd. Dan zal ie toch echt een Hussel moeten nemen.


Ken stingray niet, ik ga het eens bekijken, dank voor de tip.

Weten jullie toevallig ook of het mogelijk is om het bestaande Compleet pakket te upgraden naar 4k?


Compleet pakket te upgraden naar 4k?

Binnen Alles-in-1 bestaat 4k niet als optie. Dat kan alleen met een Hussel abonnement. Hussel valt niet meer onder Compleet, daarop krijg je de Entertainmentkorting i.c.m. een mobiel abonnement bij KPN.


Nee toch, wordt ik alsnog gedwongen naar Hussel:blush:


4k vind ik nog vrij nutteloos.

Alleen van Xite, LoveNature en Insight zijn 4k versies. En een 20-tal films te huren à € 7 per keer per dag.

Dan kan je beter Netflix via je smart-tv gaan gebruiken. Als dat een 4k tv is dan is een Netflix 4k abonnement te overwegen.


Ja inderdaad, zoiets zal het voorlopig wel worden

Netflix uitbreinden naar 4k en KPN-compleet aanhouden.

Pas als meerdere zenders 4K gaan verzorgen overstappen naar Hussel

Dank voor de adviezen


Reageer