Skip to main content

Hallo ik zie de nummer niet staan waar ik mbs naar toe wil delen

Hallo ik zie de nummer niet staan waar ik mbs naar toe wil delen

 


Hallo @urfa! Heb je het nummer al gekoppeld aan je MijnKPN account? Is het nummer ook al aangemeld voor de Hussel voordelen? Dan zou het nummer er tussen moeten staan. 
Als dit alles al gebeurd is en MB's delen lukt nog niet, dan zal een van ons er even naar moeten kijken. In dat geval heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het 06-nummer waar je niet mee kunt delen. Je mag dit 06-nummer toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’.


Alles is al gebeurd, echter kan ik hem niet toevoegen


Aah, ik zie het al! Het is een oud Telfort abonnement. Met Telfort abonnementen kun je geen MB's delen. Dit valt niet onder de voordelen.


Dat kan het niet zijn. De andere twee nummers waren ook van Telfort. Er moet een ander reden zijn


@urfa Het is nooit een optie geweest om bij Telfort MB's te delen. De andere nummers zijn allemaal (omgezet naar) KPN Hussel abonnementen. Daarom kun je daar inmiddels MB’s mee delen. Zodra dit TFT abonnement ook is aangepast naar Hussel, kan je hier ook MB's mee delen. Het nummer is sinds februari contractvrij, dus je kunt dit abonnement omzetten als je wilt!


Lisa, Telfort bestaat toch niet meer. Ik snap niet dat de 2 abonnementen wel omgezet zijn naar KPN en de andere niet.


Zou u graag dan deze ook om willen zetten naar een KPN Hussel abonnement graag?


 Ik snap niet dat de 2 abonnementen wel omgezet zijn naar KPN

Dat zul je zelf gedaan hebben….verlengt met Hussel dus. De TFT abonnementen lopen nml gewoon door als daar niks mee gedaan wordt. En dus wel onder die originele voorwaarden van Telfort (TFT).

Zou u graag dan deze ook om willen zetten naar een KPN Hussel abonnement graag?

Daar is wat meer verificatie voor nodig dan via het forum mogelijk is. Een moderator (Lisa hier) kan dat derhalve niet doen.
Je kunt naar een telefoonwinkel (hoeft er niet per sé een van kpn te zijn als ze maar kpn abonnementen verkopen). Of bellen danwel chatten.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen zijn 24/7 te melden.

Succes!


@urfa Het klopt wat PeterG zegt! Het TFT abonnement is wel gemigreerd naar KPN, maar het abonnement is daarbij niet aangepast en heeft dus nog dezelfde voorwaarden. Als je het abonnement wilt verlengen, dan kun je dit telefonisch regelen, via de chat of in de winkel. Je kunt het abonnement ook online aanpassen. Als je inlogt op MijnKPN, dan staat er bij dit nummer ‘U kunt verlengen’. Klikt hierop en ontdek wat jouw verlengaanbod is! :blush: