Skip to main content

Ik heb op dit moment 2 abonnementen op mijn naam staan. Dit vanwege mijn scheiding.  Op mijn ene nummer kan ik nog steeds MB's delen met mijn ex vrouw en haar dochter. Ik wil deze 2 nummers verwijderd hebben. En deze MB's delen met mijn andere telefoonnummer . Maar krijg dit niet veranderd in mijn KPN app. Hoe kan ik voor elkaar krijgen dat ik de telefoonnummers verwijder uit de app voor MB's te delen ? En hoe kan ik de MB's delen met mijn andere telefoonnummer ? Hier is geen verdere informatie over te vinden in mijn KPN.

Een nieuw KPN id maken en beide nummers hier op toevoegen. Ze moeten uiteraard wel op hetzelfde adres geregistreerd staan. 


Welkom op ons forum @Erick1967 en goed dat je even aan de bel trekt.

Het aanmaken van een nieuw KPN-ID gaat er niet voor zorgen dat je de 2 nummers die jij eruit wilt hebben niet meer ziet om te delen. Het delen is gekoppeld aan je KPN compleet/Husselvoordelen.
Het belangrijkste hierin zal zijn dat jouw ex-vrouw haar mobiele abonnement en die van haar dochter verhuist naar haar nieuwe adres. Dan worden deze nummers vanzelf losgekoppeld uit jouw compleet voordelen en zie je ze niet meer staan als nummers waar je mee kunt delen. Let wel, het kunnen delen van MB's is een andere functie dan het kunnen beheren van het abonnement. (zoals inzage in de facturen, abonnement aanpassen en dergelijke) 

Ik wil graag even met jou meekijken hoe het nu zit met jouw eigen nummers. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb hiervoor? Je mag bij persoonlijke opmerkingen wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer zetten en JOUW mobiele nummers. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?