Skip to main content

Ook ik heb 4 abonnementen echter is de 4de heel vreemd gekoppeld aan voor ons onbekende voordeelnummers. Wat kan ik doen om dit aan te passen?

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Macyf wat bedoel je met 'voordeelnummers'?

 


Beste @Macyf, ook ik twijfel een beetje wat je bedoelt. Jij hebt vier abonnementen, maar het vierde abonnement staat aan het verkeerde ‘Hussel huishouden’ gekoppeld? Het adres wat in je forumprofiel staat is het juiste adres? En zou je dan ook het betreffende 06-nummer in je profiel willen zetten? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar!


Onderaan de factuur worden de voordeelnummers aangegeven waarbij je onderling gratis kunt bellen. het adres in het forum profiel is het juiste adres. ik heb alle 4 de mobiele telefoonnummers in het profiel ingevuld. het laatste nummer zou nog gekoppeld moeten worden aan dit adres.

ik hoor graag


Bedankt! Ik zie dat het nummer op een ander adres staat. Daarom kan deze niet bijgevoegd worden aan jullie Hussel huishouden en zie je daar nu andere nummers bij staan. Via MijnKPN kan je het (factuur)adres van dit telefoonnummer wijzigen naar het juiste adres. Daarna kan je het telefoonnummer koppelen aan jullie Hussel huishouden. Mocht je hulp nodig hebben met het wijzigen van het adres, dan kan je bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen, na het sturen van een verificatie-sms, het adres wijzigen. Het koppelen van het Hussel huishouden kunnen zij, maar ook ik, in orde maken voor je. Laat maar weten of ik nog iets voor je kan betekenen!


Bedankt, stond inderdaad nog op adres van mijn werk ivm bezorgen daar. ik ga proberen het nummer te koppelen.


Ik zie dat je het adres inderdaad gewijzigd hebt! Nu kon ik het mobiele nummer koppelen aan jullie huishouden. Dat is bij dezen geregeld. Het betreffende nummer ontvangt hierover nog een sms.