Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45158 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 5 februari 2025

Het lijkt veel mooier dan het is. Als je een kado kiest verlies je nml. je standaard korting van 5 euro en ga je dus altijd MEER betalen. Slimme marketing van KPN!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 5 februari 2025
SiessieB schreef:

Is het dan écht zo druk geweest afgelopen nacht tussen 2350 en 0730? 

Over seintjes gesproken... Krijg ik die elke 6 maanden om opnieuw mijn keuze te bevestigen, of dien ik dat zelf bij te houden?

Blijkbaar wel, ​@SiessieB.
Je ontvangt van ons een e-mail en een reminder om je keuzevoordeel opnieuw te bevestigen. Wil je extra zekerheid? Dan kun je zelf een notitie maken.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 5 februari 2025

Het is weer mogelijk om voor een keuzevoordeel te kiezen! 

Let op:
Lukt het niet in de MijnKPN app? Probeer het dan later nog eens.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14181 reacties
  • 5 februari 2025

t Lukt allemaal weer ​@Shyrin van KPN 
'heb nu ESPN en opnemen gratis.

Voor die prijs blijven jullie mijn vaste provider. 😋🤣

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025

@Shyrin van KPN Gratis opnemen is geen keuze voordeel maar zou bij level 2 gewoon aan moeten staan toch?

De keuze voordelen zijn de entertainment opties als Videoland en Netflix ed?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14181 reacties
  • 5 februari 2025

Voor de mensen die wel voor opnemen betalen is het nu wel gratis als ze aan de voorwaarden voldoen ​@Roos79 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
huistijger schreef:

Voor de mensen die wel voor opnemen betalen is het nu wel gratis als ze een de voorwaarden voldoen ​@Roos79 

Precies ​@Roos79, dat gaat in als je in het juiste level zit en zelf de voordelen activeert.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025
Alexandra van KPN schreef:
huistijger schreef:

Voor de mensen die wel voor opnemen betalen is het nu wel gratis als ze een de voorwaarden voldoen ​@Roos79 

Precies ​@Roos79, dat gaat in als je in het juiste level zit en zelf de voordelen activeert.

Maar opnemen kan je niet aanzetten dit stond vanzelf al aan?

En ​@huistijger dat bedoel ik dus niet 😊

Als je level 2 hebt zou volgens het rijtje opnemen vanzelf moeten starten en entertainment moet je kiezen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Roos79 schreef:
Alexandra van KPN schreef:
huistijger schreef:

...

Als je level 2 hebt zou volgens het rijtje opnemen vanzelf moeten starten en entertainment moet je kiezen.

Klopt precies, zo gauw je zelf in MijnKPN de nieuwe Combivoordelen kiest.

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 5 februari 2025
Shyrin van KPN schreef:

In de puntentelling staat:

Onze online veiligheidsdiensten vallen onder de paraplu van KPN Veilig, waarin onder andere ESET, 1Password en andere beveiligingsoplossingen zijn opgenomen. Als je gebruik maakt van één van deze diensten, dan krijg je daar een punt voor.

Dat is mijns inziens wel een onduidelijke manier van beschrijven omdat onder KPN Veilig voor velen ook de KPN Veilig licenties verstaan worden die tegenwoordig de F-Secure licenties genoemd worden en F-Secure wordt wel genoemd in het lijstje van KPN Veilig.

Op mijn factuur staat “F-Secure 5 apparaten” maar die gratis licenties tellen dus blijkbaar niet mee.

Geef dan duidelijk aan dat die “oude” gratis F-Secure licenties niet meetellen.

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 5 februari 2025
wielxp schreef:

Het lijkt veel mooier dan het is. Als je een kado kiest verlies je nml. je standaard korting van 5 euro en ga je dus altijd MEER betalen. Slimme marketing van KPN!

Ik ga €3,99 minder betalen en waarschijnlijk zelfs €8,99 minder zodra de smart-TV+ app volwassen is want dan gooi ik de 2e TV ontvanger eruit omdat met deze nieuwe combivoordelen het opnemenpakket gratis blijft.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
wjb schreef:
Shyrin van KPN schreef:

In de puntentelling staat:

Onze online veiligheidsdiensten vallen onder de paraplu van KPN Veilig, waarin onder andere ESET, 1Password en andere beveiligingsoplossingen zijn opgenomen. Als je gebruik maakt van één van deze diensten, dan krijg je daar een punt voor.

Dat is mijns inziens wel een onduidelijke manier van beschrijven omdat onder KPN Veilig voor velen ook de KPN Veilig licenties verstaan worden die tegenwoordig de F-Secure licenties genoemd worden en F-Secure wordt wel genoemd in het lijstje van KPN Veilig.

Op mijn factuur staat “F-Secure 5 apparaten” maar die gratis licenties tellen dus blijkbaar niet mee.

Geef dan duidelijk aan dat die “oude” gratis F-Secure licenties niet meetellen.

Ik vind zelf dat de veiligheidsdiensten van KPN wat beter gepositioneerd mogen worden. Het is simpelweg niet altijd duidelijk, zeker als er nog oude abonnementen rondwaren waarin er onder andere veiligheidsdiensten actief zijn.

Ik vind dat bij KPN als premium provider standaard veiligheidsdiensten onderdeel moeten zijn van een basispakket. Het is een te belangrijk onderdeel geworden en als klanten mogen kiezen dan komt dat als laatste aan bod want streaming is meer sexy.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
Shyrin van KPN schreef:

Het is weer mogelijk om voor een keuzevoordeel te kiezen! 

Let op:
Lukt het niet in de MijnKPN app? Probeer het dan later nog eens.

Ik zie de rook bijna uit het datacenter komen. Actie viel in de smaak is de conclusie 😅

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 5 februari 2025
Roy74 schreef:

Ik vind dat bij KPN als premium provider standaard veiligheidsdiensten onderdeel moeten zijn van een basispakket. Het is een te belangrijk onderdeel geworden en als klanten mogen kiezen dan komt dat als laatste aan bod want streaming is meer sexy.

Maar ik wil helemaal geen veiligheidsdiensten van KPN, ESET of F-Secure. Van de vijf F-Secure licenties die ik heb is er geen enkel in gebruik.

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 333 reacties
  • 5 februari 2025

EINDELIJK wordt mijn verbeterplan dat ik in 2020-2021 intern heb ingediend als “Stapelkorting”, uitgevoerd. Check het maar ​@Shyrin van KPN en ​@Alexandra van KPNGezien het aantal positieve reacties valt de actie goed. Mijn opzet van het idee was dan ook om klanten meer waardering te geven en ze het lastiger te maken om eventueel over te stappen. Krijg ik nu alsnog de cadeaubon van € 50,=?? Hahahaha grtjs 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14181 reacties
  • 5 februari 2025

Ik ga 20 euro minder betalen, nou ja.. 19,98 euro

Hoe duur is een Rolls? 😎

Afijn dan maar een Truffel-koffie met gebak

• 362 reacties
  • 5 februari 2025
Roy74 schreef:

Ik zie de rook bijna uit het datacenter komen. Actie viel in de smaak is de conclusie 😅

Ik ben benieuwd hoe het herbevestigen gaat van de voordeelkeuzes over een half jaar met al die aanmeldingen. Ik hoop dat dit soepel zal verlopen en dat klanten geen nadeel ondervinden (kosten omdat het voordeel niet op tijd bevestigd is).

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 5 februari 2025
Edu2020 schreef:

Ik ben benieuwd hoe het herbevestigen gaat van de voordeelkeuzes over een half jaar met al die aanmeldingen. Ik hoop dat dit soepel zal verlopen en dat klanten geen nadeel ondervinden (kosten omdat het voordeel niet op tijd bevestigd is).

Ja, daarom kan je sowieso beter eventjes wachten met bestellen. Al valt de heractivatieperiode over een half jaar in de zomervakantie. Wellicht dat niet iedereen ‘s avonds na het werk er dan inlogt.

Maar beter zou zijn om die heractivatie er helemaal af te halen.

• Topper
  • 18 reacties
  • 5 februari 2025
wielxp schreef:

Ik had 5,- korting

Ik heb nu 14,99 korting

Op de rekening dus per saldo 10,- minder. Jouw redenering gaat niet helemaal op.

wjb
Superuser
  • 74440 reacties
  • 5 februari 2025
Edu2020 schreef:

Ik ga nog een stapje verder, ik vind het pauzeren van de voordelen bij niet tijdig herbevestigen onacceptabel en ben van mening dat het gekozen voordeel stilzwijgend door moet lopen. Ik snap dat KPN graag feedback ontvangt en in die procedure waarschijnlijk ook graag wat up-selling probeert de bewerkstelligen maar op deze manier (pauzeren bestaande keuze) vind ik absoluut niet correct.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025
huistijger schreef:

Ik ga 20 euro minder betalen, nou ja.. 19,98 euro

Hoe duur is een Rolls? 😎

Afijn dan maar een Truffel-koffie met gebak

Hoe dan?

• Topper
  • 18 reacties
  • 5 februari 2025
XS4-Arjan schreef:
Edu2020 schreef:

Ja, daarom kan je sowieso beter eventjes wachten met bestellen. Al valt de heractivatieperiode over een half jaar in de zomervakantie. Wellicht dat niet iedereen ‘s avonds na het werk er dan inlogt.

Maar beter zou zijn om die heractivatie er helemaal af te halen.

Vooral omdat je toch elke maand kunt wisselen. Niet blij met je keuze? Of wil je iets anders? Volgende maand heb je die optie. 

De reden voor herbevestiging zoals kpn die geeft gaat een beetje mank als je het mij vraagt. 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 5 februari 2025

@wjb ​@SiessieB ​@Shyrin van KPN 

Ik denk dat KPN daar echt met een betere verklaring over moet komen, of het gewoon opnieuw moet bekijken. Welke paarse broek heeft dit bedacht in zijn ivoren toren?

Sorry dat ik het nu weer benoem, maar ik vind dat tijdelijk deactiveren en herbevestigen echt het allerslechtste wat KPN het afgelopen jaar heeft bedacht. Voor mij in ieder geval de reden om nog eventjes te wachten met het omzetten van die korting...

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 5 februari 2025
SiessieB schreef:
wielxp schreef:

Ik had 5,- korting

Ik heb nu 14,99 korting

Op de rekening dus per saldo 10,- minder. Jouw redenering gaat niet helemaal op.

Ja als je al abbo op netflix of disney etc hebt krijg je die nu natuurlijk wel met korting, maar als je die nog niet hebt ga je nog steeds (bij)betalen. Dus in mijn geval als ik netflix zou kiezen 8,99 -5=3,99 extra!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025

Aan de ene kant is dat herbevestigen wat vervelend maar aan de andere kant zo moet je wel om de zoveel tijd echt naar je abonnement kijken.

Hoe vaak lees je niet op het forum dat klanten na bv meerdere maanden klagen dat het bedrag niet klopt?

Of dat ze niet door hebben wat ze allemaal aan hebben staan?

Dus ja het is betuttelend maar voor sommige misschien ook wel een goede reminder om steeds te blijven kijken waarvoor ze betalen.

Maar het wordt toch niet gedeactiveerd?

Enkel als je niks doet na 6 maanden begrijp ik?

Reageer