Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45158 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
Liane Hendriks schreef:

En wat is hbo als ik vragen mag

Dat is een streamingdienst met films en series. Soort Netflix maar dan anders. Ook onderdeel van dit loyaliteitsprogramma dus proberen is mogelijk. Bevalt het niet dan kun je na een maand switchen 💚

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Liane Hendriks schreef:

Ik heb 3 punten level 1 voor disney en tv ontvanger zie foto

Maar ik heb ook mobiel en internet bij jullie lopen. dan klopt dit toch niet.

Je zit in level 1 en hebt daarnaast 3 punten. Met nog 1 punten zit je in level 2.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 5 februari 2025
I Am Groot schreef:

Als iedereen na een half jaar weer moet bevestigen; vraag ik mij af of dit ook allemaal tegelijkertijd gebeurt door de klanten en er weer een wachtrij ontstaat in de systemen 😆

Nee hoor, geen zorgen! 😉
Het is nu heel druk met bestellingen. Met het bevestigen van een keuzevoordeel zal er geen wachtrij ontstaan, omdat er met het bevestigen van een keuzevoordeel geen nieuwe bestelling wordt geplaatst.

We doen dan alleen een snelle en eenvoudige check, waardoor alles soepel verloopt. 

• 766 reacties
  • 5 februari 2025
Liane Hendriks schreef:

En wat is hbo als ik vragen mag

@Liane Hendriks 

HBO is een afkorting van Home Box Office tegenwoordig HBO Max buiten Nederland gewoon Max.

Dit is een streamdienst waar films en series, die gemaakt zijn door Warner Brothers te zien zijn naast andere  film makers, en tegenwoordig een groot deel series die bij de diverse Discovery kanalen horen. Zoals 24kitchen, TLC, Discovery zelf.

https://www.kpn.com/entertainment/hbomax

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img

Ohaha oké ik heb het pluspakket al vanaf heel wat jaren geleden gratis erbij gekregen

• 766 reacties
  • 5 februari 2025

Het pluspakket is weer iets anders daarin zitten gewone tv kanalen.

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img

Oke maar denk dat ik het maar zo laat. Niet te snappen meer

Forum|alt.badge.img+3

Dag KPN-ers en ​@Shyrin van KPN ,

De complimenten voor deze leuke actie!

Het is mij toch nog niet helemaal duidelijk. Ik heb een (oud) KPN compleet pakket, met internet, interactieve tv (2 hd ontvangers) en vast bellen. Als entertainment heb ik espn compleet (als de gratis optie), spotify premium (gratis inbegrepen) en het basispakket tv. Daar is kpn veilig (voor 2 apparaten)  en het opname pakket nog (gratis) bij inbegrepen zelf nog ziggo sport totaal via kpn afgesloten. Ook recent gebruik gemaakt van de optie om het plus pakket 3 maanden gratis te ontvangen. Verder nog mobiele abonnementen.

Volgens Mijn kpn zit ik in level 3. Dit betekent dat ik standaard gratis in aanmerking zou komen voor het plus pakket. Maar als ik daar gebruik zou van willen maken raak ik dan mijn voordelen kwijt die zijn inbegrepen bij het kpn compleet pakket, meer specifiek raak ik dan vast bellen, kpn veilig voor 2 apparaten en Spotify premium kwijt? Ik vraag het voor de zekerheid, want ik behoud liever die voordelen dan dat ik het pluspakket ontvang. Neemt niet weg dat het een mooie actie is, want de keuze qua entertainment is veel uitgebreider en niet iedereen kiest voor espn (ik als sportliefhebber wel)!

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
Rowi. schreef:

Kleine correctie: er is ook een beperkt aanbod aan films en series in het pluspakket. Maar duidelijk is dat het niet vergelijkbaar is met het aanbod van de bekende streamingdiensten.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Forumgebruiker62. Bedankt voor je complimenten! We begrijpen dat je het zeker wilt weten. We moeten dit even navragen om te kijken of je je voordelen behoudt wanneer je het Pluspakket kiest. We komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
Roy74 schreef:
Rowi. schreef:

Kleine correctie: er is ook een beperkt aanbod aan films en series in het pluspakket. Maar duidelijk is dat het niet vergelijkbaar is met het aanbod van de bekende streamingdiensten.

Klopt daarom ook disney plus erbij. Maar als ik netflix wil gratis ben ik dan de andere voordelen kwijt?

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
Liane Hendriks schreef:

Doe lekker mee met dit fijne aanbod. Tenzij je veel waarde hecht aan de entertainmentkorting want er zijn enkele scenario’s waarbij er geen voordeel is. Je zit verder nergens aan vast en er is hier vast iemand die wilt helpen inzichtelijk te maken wat de een keus betekent. Veelal krijg je meer dienst zonder meer te betalen.

• Topper
  • 20 reacties
  • 5 februari 2025

Waarom activeert kpn niet meteen de duurste service voor de vaste klant.

Ik heb 20 punten en level drie espn compleet heb ik al en is mijn duurste pakket nu. Maar ik heb maar €5 voordeel vanwege een oude combideal. Waarom veranderd kpn dit niet meteen. Scheelt mij €10 p/m en nu vanwege de drukte kan ik het niet zelf veranderen.

Beetje aparte actie zo kpn en waarom geen brief sturen naar de klanten over deze actie. Begrijp mij niet verkeerd de actie voor vaste klanten waar we al jaren over zeuren en doen is nu eindelijk een beetje toegepast. Maar jullie slaan de plank nog wel mis door niet duurste service gratis te geven als de klant dit al heeft zoals bij mij espn compleet.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025

@S.kroes Omdat je zelf akkoord moet gaan met de overstap naar de nieuwe voordelen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 5 februari 2025

Dag,

De combivoordelen kan ik niet activeren. Vanaf gisteren telkens deze melding 

Keuzevoordeel Tijdelijk Niet Beschikbaar

Sorry, wegens succes is het nu niet mogelijk je keuzevoordeel te wijzigen. Probeer het later nog een keer via de MijnKPN app. Ook onze klantenservice kan je helaas niet verder helpen.

Weet iemand of dit opgelost is?

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
Roy74 schreef:
Liane Hendriks schreef:

Doe lekker mee met dit fijne aanbod. Tenzij je veel waarde hecht aan de entertainmentkorting want er zijn enkele scenario’s waarbij er geen voordeel is. Je zit verder nergens aan vast en er is hier vast iemand die wilt helpen inzichtelijk te maken wat de een keus betekent. Veelal krijg je meer dienst zonder meer te betalen.

Ik wacht het af want snap er weinig van momenteel 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025

@Lal56 Even geduldig afwachten op een rustig moment.

Je pakt waarschijnlijk net steeds de drukke momenten.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@S.kroes ​@Lal56 Bedankt voor je bericht! Door de drukte kan het even duren, maar zodra alles weer werkt, kun je zelf je keuze maken. ​@S.kroes We nemen je feedback mee en hopen dat je snel kunt profiteren van de actie.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
Forumgebruiker62 schreef:

Dag KPN-ers en ​@Shyrin van KPN ,

De complimenten voor deze leuke actie!

Het is mij toch nog niet helemaal duidelijk. Ik heb een (oud) KPN compleet pakket, met internet, interactieve tv (2 hd ontvangers) en vast bellen. Als entertainment heb ik espn compleet (als de gratis optie), spotify premium (gratis inbegrepen) en het basispakket tv. Daar is kpn veilig (voor 2 apparaten)  en het opname pakket nog (gratis) bij inbegrepen zelf nog ziggo sport totaal via kpn afgesloten. Ook recent gebruik gemaakt van de optie om het plus pakket 3 maanden gratis te ontvangen. Verder nog mobiele abonnementen.

Volgens Mijn kpn zit ik in level 3. Dit betekent dat ik standaard gratis in aanmerking zou komen voor het plus pakket. Maar als ik daar gebruik zou van willen maken raak ik dan mijn voordelen kwijt die zijn inbegrepen bij het kpn compleet pakket, meer specifiek raak ik dan vast bellen, kpn veilig voor 2 apparaten en Spotify premium kwijt? Ik vraag het voor de zekerheid, want ik behoud liever die voordelen dan dat ik het pluspakket ontvang. Neemt niet weg dat het een mooie actie is, want de keuze qua entertainment is veel uitgebreider en niet iedereen kiest voor espn (ik als sportliefhebber wel)!

In latere contracten was het pluspakket inbegrepen bij combinatie van vast en mobiel. Jij hebt nog een relatief oud contract lijkt het. Ik heb opnemen nog in mijn contract zitten en het nieuwe aanbod betreft alleen combinatievoordeel. Met andere woorden: zolang je contract niet wijzigt zou je volgens mij je contractuele voordelen ook niet mogen verliezen. Maar ik zou toch even de reactie van KPN afwachten omdat dit een vrij oud contract betreft.

Inderdaad is het leuke aan deze actie dat er veel keus is.

• Topper
  • 20 reacties
  • 5 februari 2025
Roos79 schreef:

@S.kroes Omdat je zelf akkoord moet gaan met de overstap naar de nieuwe voordelen.

Dan nog is het raar dat ze niet even mailtje sturen voor eventule bevestiging. Kleine moeite en het zal kpn dan ook sieren. Mee te helpen aan de korting die ze zo graag willen geven aan de klant. Wat nu dus overkomt als ja we hebben het maar de klant moet die zelf maar even activeren. 

Denkende nu even aan de ouderen mensen ook. Die niet zo handig zijn met dit soort dingen en vaak hun abonnement niet aanpassen omdat ze geen benul hebben hiervan.

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img

Nee nog steeds hetzelfde ik kom er ook niet in

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 5 februari 2025
Roy74 schreef:
R.O schreef:

Groots uitgepakt dat ik als kpn klant flinke korting krijg. 

Er staat;

Uitgebreider keuzevoordeel pakket kiezen

In level 1 bieden we het Netflix Basic-abonnement aan.

In level 2 kun je kiezen voor HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Ben ik in level 3 toch even lekker bezig!

Helaas, mag alleen uit level 3 kiezen. Level 1 en level 2 vervallen. Ook de huidige €5,- korting vervalt. De klantenservice snapte het ook niet en de dame gaf zelf al aan dat de korting wel erg tegenviel.

De korting is dus €7,- per maand. Dit is ongeveer de inflatiecorrectie die er deze maand bij kwam.

Blij gemaakt met een dooie mus.

Ik kan het momenteel niet terugkijken in de KPN app maar ik kon ook voor diensten kiezen in level 1 en 2. Ik heb zelf ook level 3.

Mijn voordeel is 13,99. Ik vind ook de 7 euro korting voor jou geen dooie mus. En het goede nieuws is dat je er geen gebruik van MOET maken. Ik vind het overigens niet zuiver om inflatiecorrectie bij dit onderwerp te betrekken.

Je mag het niet zuiver vinden maar het is wel feitelijk correct.

De korting is 13,99. Maar 5eu combikorting vervalt en de inflatiecorrectie was ook ongeveer 5eu. Dus is het voordeel 4eu. 

Wat je zegt klopt, ik hoef het niet te doen. Neemt niet weg dat super onduidelijk is gecommuniceerd. Zo onduidelijk dat de helpdesk medewerkers het zelf een lachertje vinden. 

Deze korting is gewoon minder mooi dan veel mensen denken. Ook wat media schreef.

Geef dan in level 1 een cadeau. level 2 een cadeau en in level 3 een cadeau. Dan mag je er groots over schrijven. Nu is het een gemiste kans.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
S.kroes schreef:

Waarom activeert kpn niet meteen de duurste service voor de vaste klant.

Ik heb 20 punten en level drie espn compleet heb ik al en is mijn duurste pakket nu. Maar ik heb maar €5 voordeel vanwege een oude combideal. Waarom veranderd kpn dit niet meteen. Scheelt mij €10 p/m en nu vanwege de drukte kan ik het niet zelf veranderen.

Beetje aparte actie zo kpn en waarom geen brief sturen naar de klanten over deze actie. Begrijp mij niet verkeerd de actie voor vaste klanten waar we al jaren over zeuren en doen is nu eindelijk een beetje toegepast. Maar jullie slaan de plank nog wel mis door niet duurste service gratis te geven als de klant dit al heeft zoals bij mij espn compleet.

Omdat KPN graag wilt dat jij zelf die keus maak zodat je ook echt iets ontvangt wat je graag wilt. Dat hoeft niet perse de duurste optie te zijn want het is geen prijsvraag voor de hoogste korting. We mogen het helemaal zelf weten binnen het level uiteraard. Hoe flexibel wil je het hebben!

• 766 reacties
  • 5 februari 2025

Wat de vraag van ​@Forumgebruiker62 betreft ook in oudere KPN Compleet voordeel regelingen was het pluspakket standaard vanaf Hussel na 2019 een bepaalde tijd niet.

Ik vermoed dat het Spotify abonnement niet meer gratis zal zijn met de nieuwe regeling dus mijn voorzichtig advies is nog even niets veranderen.

Hoe oud is in dit geval oud?

• Helper
  • 26 reacties
  • 5 februari 2025

Ik probeer al twee dagen mijn level 3 te activeren, maar dit is onmogelijk door drukte. Zo kan ik ook vaste klanten een extraatje geven, gewoon de boel sluiten en hen blij maken met een dooie mus. Echt weer een stunt van KPN! Er ook gelijk bijzetten dat de klantenservice je niet kan helpen. Neppers!

Reageer