Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• February 4, 2025
  • 860 reacties
  • 61884 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

860 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • January 22, 2026

Goed dat je dit vraagt, ​@daveytje!

Als je vóór 6 november 2025 al gratis het Opnemen Pakket had via Combivoordeel, verandert er voor jou niets bij het wijzigen van je cadeau van Disney+ naar HBO Max. Je behoudt dus gewoon gratis opnemen, ook bij een levelwissel of verlenging.

Je kunt dit ook teruglezen in de veelgestelde vragen (startbericht van dit topic).

dennisg1
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 1, 2026

Heb nu level 2 van voor 6 november.

Stel je gaat nu terug naar level 1 en over bijvoorbeeld na een maand weer terug naar level 2. Blijft dan het opnemen pakket gratis

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 2, 2026

Heb nu level 2 van voor 6 november.

Stel je gaat nu terug naar level 1 en over bijvoorbeeld na een maand weer terug naar level 2. Blijft dan het opnemen pakket gratis

@dennisg1 

Dit staat in het startbericht:

• Klanten die vóór 6 november teruggevallen zijn naar Level 1 en daarna weer naar Level 2 of 3 gaan, krijgen het Opnemen Pakket niet automatisch gratis.

Jij valt niet in die groep, dus jij krijgt dan wel weer het opnemenpakket gratis. 

dennisg1
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 2, 2026

Blijft het ook actief als je teruggaat naar level 1 van het opname pakket of alleen vanaf level 2

Jasper van KPN
Moderator

Dat staat ook in het startbericht ​@dennisg1:

Combivoordeel wijziging: Vanaf 6 november 2025 is het Opnemenpakket niet meer gratis op level 2 en 3 van onze Combivoordelen. 

Dit geldt alleen voor nieuwe klanten die vanaf nu Combivoordeel krijgen. Heb je nu gratis Opnemen bij je Combivoordeel, dan verandert er voor jou niets.

Als jouw Combivoordeel dus al voor 6 november actief was verandert er voor jou niets.

dennisg1
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 2, 2026

Dan zou ik dus gerust naar level 1 kunnen als ik niet genoeg punten meer daarvoor zou hebben en toch het opname pakket gratis blijft

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 2, 2026

Het is allang 6 november 2025 geweest ​@Noordzee . Dat geldt dus niet voor ​@dennisg1 .

Ga je naar Level 1 dan vervalt gratis opnemen. Sowieso, want dat zat er niet in.

Weer naar Level 2, dan niet weer gratis opnemen. 

Dat je het eerder had in de oude situatie geeft geen rechten voor de huidige situatie. 

Zolang je Level 2 van voor 6-11-25 houdt houd je het ook met de voorwaarden die tot 6 november ervoor golden. 

Is er een reden dat je terug zou vallen naar Level 1?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het is allang 6 november 2025 geweest ​@Noordzee . Dat geldt dus niet voor ​@dennisg1 .

Ga je naar Level 1 dan vervalt gratis opnemen. Sowieso, want dat zat er niet in.

Weer naar Level 2, dan niet weer gratis opnemen. 

Dat je het eerder had in de oude situatie geeft geen rechten voor de huidige situatie. 

Zolang je Level 2 van voor 6-11-25 houdt houd je het ook met de voorwaarden die tot 6 november ervoor golden. 

Is er een reden dat je terug zou vallen naar Level 1?

Dit klopt inderdaad. Mocht je het opnemen pakket willen behouden dan is het zaak dat je in level 2 blijft. 

dennisg1
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 2, 2026

Er is geen specifieke reden dat ik naar level 1 heen wil.

Alleen voor als ik bepaalde diensten uit het abonnement haal waardoor ik terug zou vallen naar level 1

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan moet je er rekening mee houden dat je het gratis opnemen pakket komt te vervallen ​@dennisg1