Bizarre eerste ervaring: Gisteren KPN mobiel en thuis internet &tv besteld, vandaag krijg ik een mailtje:
“
|
|
|
|
Admin: topic verplaatst naar juiste board
Bizarre eerste ervaring: Gisteren KPN mobiel en thuis internet &tv besteld, vandaag krijg ik een mailtje:
“
|
|
|
|
Admin: topic verplaatst naar juiste board
goedeavond beste Achtpeter.een motarator.zal hier wel op in gaan. maar er is een wacht tijd hier op het forum .
Ik zal inderdaad even kijken waar het allemaal mis is gelopen. Welkom op het forum
Oké, gegevens aangevuld. Beste groetjes
Ik zie inderdaad dat de automatische melding niet door is gegaan. Dit kan betekenen dat het na oplevering van het product alsnog handmatig moet gebeuren. Zou je me hier kunnen laten weten wanneer de oplevering gelukt is? Dan maak ik de registratie alsnog persoonlijk voor je in orde!
Prima hoor. Tot later
Nou, de kennismaking met KPN blijft teleurstellen. Vandaag zou ik overstappen van Ziggo naar KPN. En ja hoor: om 10.27 uur een sms: “Beste klant, goed nieuws: uw internetaansluiting is actief. Sluit nu uw pakket aan en geniet ervan.”
Niet dus. Eindeloos geprobeerd het modem te resetten, maar: wel Wifi, maar niet verbonden met internet. Na veel omwegen een levend mens aan de telefoon gekregen, die na veel zoeken de oplossing vond: “u staat in de planning voor 14 december”.
-"Maar jullie hebben steeds 11 december gecommuniceerd. En hoe zit het dan met dat sms'je van vanochtend?”
-”Werkt de aansluiting van uw oude provider nog?”
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.