Skip to main content
Vraag

Onverwachte kosten na aanpassen abonnement bij KPN

• March 25, 2026
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

December 2024 ben ik ingegaan op een voorstel van KPN waarbij ik een contract ben aangegaan voor een abonnement tv,internet en 4 mobiele abonnementen. Eerste jaar 4Gb aansluiting,ESPN en Netflix. Netflix gebruik ik niet en de 4Gb was ook wel een beetje aan de hoge kant, maar dit konden we net voor het 2de jaar verlagen naar 1 Gb zodat dw kosten beperkt bleven. Zo gezegd zo gedaan. Maar blijkbaar moest ik niet alleen mijn snelheid omlaag zetten. Ik moest ook mijn combivoordeel die we vanaf de eerste dag al hadden ingesteld aanpassen zodat ESPN weer gratis bleef. Dit is nooit verteld. Maar in een e-mail medegedeeld. Dus de afgelopen 4 maanden mocht ik lekker ruim €17,- extra aftikken. Geen aanspraak op teruggave, u had beter moeten opletten op uw uitgaven en u had uw e-mail moeten lezen zei de medewerker. Dat noem ik nu service. Ik ben hier natuurlijk niet blij mee. Dit is erg makkelijk geld verdienen zo. 

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 25, 2026

Beste ​@Frenkey op of je verkeerd voorgelicht bent kan ik uiteraard niet beoordelen.

Het is wel zo dat KPN over alle afspraken communiceert per mail en het is belangrijk die goed door te lezen en bij onjuistheden of vragen. meteen aan de bel te trekken.

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • March 25, 2026

Hoe je het ook wendt of keert, desbetreffende medewerker heeft wel gelijk. Een bestelbevestiging hoor je als klant zijnde goed door te nemen. Zodat je weet waar je aan toe bent. En direct of zo snel mogelijk te reageren als er iets niet in orde is of zou zijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 25, 2026

Ik heb mijn email er nog even op na geslagen maar na de e-mail van 21-12-2024 heb ik geen mail meer mogen ontvangen. Zelfs niet van de aanpassing van mijn internetsnelheid. Wel nu weer van mijn aanmelding bij deze community. De melding dat de telefoon abonnementen verhoogd werden is wel netjes gecommuniceerd. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Frenkey op, welkom allereerst bij onze community en fijn om te zien dat Raspberry ook meedenkt. 

Ik ben ook benieuwd naar wat er via de e-mail is bevestigd en kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.Â