Skip to main content

Ik ben ook opgelicht door een medewerker  van KPN .

Ook mij werd een nieuw abonnement aangeboden onder valse voorwendselen.

Ik had een abonnement met onbeperkt bellen en 100 gb data de 100 gb ging grotendeels naar een sim only data kaart in mijn Vacantiehuis. 

Het nieuwe abonnement was onbeperkt bellen en onbeperkt data de data kon ik volgens de medewerker  onbeperkt delen.ik heb de medewerker ook duidelijk gemaakt wat de bedoeling was ..

Tot mijn schrik kwam ik erachter dat ik maar 25 gb kon delen per maand dit heeft de medewerker mij nooit verteld hij heeft mij opgelicht en dit is inderdaad een strafbaar feit

Ik ha mijn rechtsbijstand opdracht geven om dit op te lossen..

Ik herken kpn niet in deze praktijken alleen het komt.steeds vaker voor.

admin: eigen topic aangemaakt

Hoi @Robert1619 

Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend voor je het je achteraf pas opvalt dat je maandelijks maximaal 25 Gb kan delen met een KPN Hussel Unlimited abonnement. Het maximum van 25 Gb om te delen vind je hier en hier op onze website. Onze medewerkers zijn hiervan op de hoogte.

Hoe het precies mondeling besproken is tijdens een verkoopgesprek en wat daar exact over gezegd is, dat weet ik niet, daar ben ik natuurlijk niet bij geweest. Excuses als je daardoor andere verwachtingen hebt gekregen. Juist om misverstanden te voorkomen, bevestigen wij altijd alles schriftelijk in je bestelbevestiging en contract. Op basis daarvan is het enkel mogelijk om maximaal 25 Gb te delen met andere aansluitingen binnen je huishouden. Het spijt me, maar ik kan niet terugvallen op mondelinge opmerkingen en zal moeten terugvallen op je schriftelijke contract en schriftelijke info op onze website, op basis waarvan tot 25 Gb gedeeld kan worden per maand. Ik verwacht dat een rechtsbijstandverzekering je dat ook zal vertellen, het staat je natuurlijk vrij om daar te informeren. 

Wanneer je het contract korter dan 14 dagen geleden hebt afgesloten, kan je gebruikmaken van je wettelijke zichttermijn en het contract binnen deze zichttermijn kosteloos ontbinden. Is het al langer geleden dat je de verlenging hebt aangevraagd, dan is het schriftelijke contract dan je hebt ontvangen en waarmee je bent ingestemd definitief. 


Reageer