Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt met extra mobiel nummer naar KPN, mb's delen lukt niet

• April 19, 2022
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Ik ben sinds vandaag overgestapt naar kpn mobiel. Nu heb ik het nummer van mijn zoon gekoppeld aan mijn abonnement in de app maar kan geen mb's delen. Hoe kan dit?

*Admin: afgesplitst van originele topic

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Fryskpige. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Lukt het inmiddels om MB's te delen met jouw zoon? In het topic hieronder lees je er meer over.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 20, 2022

Hoi @Fryskpige. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel en dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Lukt het inmiddels om MB's te delen met jouw zoon? In het topic hieronder lees je er meer over.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je nu wel MB's kan delen met jouw zoon. Als dit niet het geval is dan horen we dat graag!