Skip to main content

Ik heb altijd het pluspakket bij mijn kpn compleet gehad,  sinds begin dit jaar kan ik het pluspakket niet meer ontvangen. Moet ik mischien iets omzetten in 'mijn kpn' omgeving?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @De Graaf ,

Je kunt in Mijn KPN het pluspakket (tegen betaling) weer aanzetten.  Binnen een uur zou het dan moeten werken. 
 

Bij enkele oudere abonnementen zoals KPN Compleet (thuis) kreeg je het pluspakket of het ESPN pakket gratis. Bij het huidige KPN Hussel thuisabonnenent is dit niet meer gratis. 

 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

Hallo Noordzee,

Er zou niks veranderen aan mijn KPN Compleet pakket, zoals vooraf werd beloofd. Zie hieronder de tekst.

Gr.

De Graaf

 

Heb jij een oud Alles-in-1 Pakket of KPN Compleet?

Er verandert niks aan je abonnementen en huidige voordelen. Stap je met één of meerdere abonnementen over naar Hussel? Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt de voordelen van Hussel. Op de andere abonnementen behoud je de oude voordelen.


Klopt @De Graaf ,

De vraag is nu of je voor je KPN thuis nog steeds Je oude abonnement hebt of dat je voor KPN thuis ook overgezet bent op KPN Hussel. Een moderator kan dat voor jou nakijken als je het forumprofiel volledig vult. 
 

Zou je daarom het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 


Hallo, ik heb het profiel aangevuld.

 

Groet

De Graaf


Hallo @De Graaf. Ik heb het met de opgegeven gegevens voor je nagekeken en ik zie dat er geen mobiel nummer gekoppeld is op dit adres. Omdat er alleen sprake is van een vast abonnement is er geen compleet of hussel voordeel. 


Ok, dat is duidelijk, 

maar als ik nu een abonnement neem voor een mobiel,  kom ik  dan wel weer in aanmerking voor die extra zenders?

 

Vr.gr

M.de Graaf


Dat is juist. Je hebt op dit moment de oude propositie en daarbij krijg je gratis het pluspakket of ESPN. Mocht je op enig moment het abonnement veranderen naar een Hussel pakket dan krijg je in plaats daarvan 5 euro korting op een entertainment pakket. Je kan dit het beste nakijken op onze pagina over de Hussel voordelen