Skip to main content

Goedemiddag, 

Afgelopen zaterdag besloot ik om mijn 5 eur combivoordeel om te wisselen voor het gratis pluspakket (het betreft een oud telfort abonnement). Via de Kpn app heb ik dit gewisseld en hiervan ontving ik ook een bevestiging.

Echter de volgende ochtend krijg ik ineens de melding dat het pluspakket is verwijderd, zonder dat ik iets heb gedaan. Maar het overzicht van mijn abonnement is de korting niet teruggezet. En omdat ik deze maand gewisseld heb volgens de app kan ik het ook niet meer wijzigen.

Ik moet zeggen dat ik nog niet echt tevreden ben over de samenvoeging van Telfort met Kpn, voorheen had ik nooit problemen en dit is nu al de 2e in korte tijd.

Ik hoor graag hoe of wat.

 

 

Hoi @Lin1983, als je van de 5 euro korting wijzigt naar het Pluspakket is het niet logisch als ze beide verdwijnen inderdaad. CombiVoordeel is nog actief bij jouw abonnement, maar het voordeel is er nu niet. Ik kan die zelf ook niet voor je activeren, daarom heb ik een melding naar een achterliggende afdeling gestuurd met het verzoek om het gratis Pluspakket voor je te activeren.