Skip to main content

Ik ben al meer dan 25 jaar trouwe klant bij KPN en krijg al jaren het pluspakket gratis bij het alles in 1 pakket. Helaas is dit deze maand ineens in rekening gebracht. Kan dit weer herstelt worden? Het is toch weer 10 euro.   Ik maak nog steeds gebruik van vaste telefonie, internet en mobiele telefonie. Hier is niets in gewijzigd. 

Hi @plantje1969,

Bij een aantal van onze klanten, staat de korting nog wel aan in alle systemen, maar is hij niet meer terug te vinden op de factuur. Dat klopt uiteraard van geen kant dus dit gaat hersteld worden, je hoeft hier zelf niet voor te doen! :blush:


Hoi Maja, ik heb de (foutieve)automatische incasso geannuleerd, aangezien deze morgen afgeschreven gaat worden. Hoe gaat dit nu verder geregeld worden? Ik voel er nl. niets voor om ineens ook nog afgesloten te worden, omdat ik de factuur niet heb betaald. 


Je krijgt altijd een betalingsherinnering voor je afgesloten wordt. Het is wel zaak om die dan te betalen. 


Oei, ik snap je gedachte maar wil je aanraden om de factuur wel te betalen @plantje1969. Ons facturatiesysteem is volledig geautomatiseerd waardoor en bij een gestorneerde incasso uiteindelijk wel een afsluiting gaat volgen. Ik kan niet ‘inbreken’ in dit systeem om hier een stokje voor te steken, ook al klopt de factuur dit keer niet helemaal. We kunnen geen wijzigingen meer aanbrengen als een factuur al gepubliceerd is, dus de verrekening van de onterecht in rekening gebrachte kosten zal via de volgende factuur gaan lopen. 

Je hoeft echt niet bang te zijn dat je ook maar een cent te veel gaat betalen, we gaan dit herstellen en je krijgt alles van ons terug!