Opgeven voor korting op pluspakket op 17-11. Onderstaande kwam in beeld. Maar op de factuur geen korting op opnemen. Hoe zit dat?
Groeten
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Opgeven voor korting op pluspakket op 17-11. Onderstaande kwam in beeld. Maar op de factuur geen korting op opnemen. Hoe zit dat?
Groeten
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hallo
Dat was toen ik mij heb aanmeld, 17-11.
Op de factuur van eind vd maand nog geen verrekening.
Reactie KPN?
Hoi
Profiel aangevuld.
Je zegt Plus 3 mnd gratis en daarna loopt dit gratis door? Klopt dat?
Voorwaarden geporteerde TFT klanten:
Gratis TV pakket óf € 5, - korting op je Telfort Thuis abonnement.
Als je een Telfort Mobiel abonnement hebt gecombineerd met een product voor Telfort thuis krijg je met Combivoordeel € 5, - korting op je Telfort Thuis abonnement.
Heb je Internet en Interactieve TV van Telfort, dan kun je kiezen uit drie voordelen: € 5, - korting op je Telfort Thuis abonnement óf Gratis Pluspakket óf FOX Sports Eredivisie.
Het is dus 5 euro korting op het pakket of een gratis zenderpakket. In uw geval zou het het beste zijn om de 3 maanden korting voor het pluspakket uit te zitten en daarna het gratis Pluspakket te nemen i.p.v. de 5 euro korting.
Bij deze heb ik 3 maanden opnemen gratis aangezet! Vanaf nu zal deze 3 maanden gratis zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.