Skip to main content

Geachte, 

Op het moment mijn t. Abonnement wilt afsluiten/verlengen 

Wordt er in het overzicht de korting van het pluspakket niet in mindering gebracht terwijl dit wel op jullie site staat aangegeven 

 

Hallo @Daan Kerremans ,

Je krijgt alleen het pluspakket gratis zolang je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 
 

Zolang je aan die voorwaarde voldoet, ontvang je dat pakket automatisch. Het komt dan ook niet in het kostenoverzicht te staan. Je kunt het pluspakket dan ook beter verwijderen bij je keuzes. 
 

Gratis Pluspakket 

Nieuw: Geniet van meer dan 25 extra zenders, meer films en nog meer series met het Pluspakket. Leuk voor jong en oud. Je krijgt van ons het Pluspakket gratis als je Internet, TV én Mobiel van KPN combineert. Krijg je nu Entertainmentkorting en heb je alleen het Pluspakket als Entertainmentoptie in jouw pakket? Dan vervalt de Entertainmentkorting hierop. Je kunt deze natuurlijk wel gebruiken voor een andere Entertainment optie. Betaal je nu voor het Pluspakket, dan krijg je deze vanaf november gratis.

Bron : 

 


@Noordzee 

Dat is gek want ik heb een mobiel abonnement van kpn en ben ingelogd met mijn kpn id om te verlengen


@Daan Kerremans

Het systeem herkent het niet, mogelijk ook omdat het gratis pluspakket nog niet zo lang bestaat bij KPN Hussel. Maar bestel rustig zonder het betaalde pluspakket, die ga je na de overstap automatisch ontvangen. Wellicht niet direct, maar pas na enige dagen. Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. 


Hoi @Daan Kerremans . Hoe is dit afgelopen? Heb je de wijziging al doorgevoerd?


@Erwin_ 

ik heb nog niets  doorgevoerd

aangezien ik niet de behoeft heb om dadelijk een hogere rekening te krijgen en daar weer achter aan te moeten of dat de tv niet naar behoren werkt

 


@Daan Kerremans

Bij het doorvoeren van deze wijziging gaat er bij jou niets wijzigen aan jouw TV-signaal. Alleen Vast Bellen gaat verdwijnen. 
 

Uiteindelijk ga je 57,50 per maand betalen. Het pluspakket hou je er gratis bij zolang je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 


Volgens mij berekening zou ik 57,50 gaan betalen  en heb dan sneller internet als ik nu heb


Klopt, dat had ik net al aangepast hierboven. Ik zou dan ook geen reden kunnen bedenken dat je de wijziging niet gaat uitvoeren. 
 

Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat je tijdelijk geen pluspakketzenders zou hebben. Maar dat kan dan vrij snel hersteld worden. 


@Daan Kerremans

Bij het doorvoeren van deze wijziging gaat er bij jou niets wijzigen aan jouw TV-signaal. Alleen Vast Bellen gaat verdwijnen. 
 

Uiteindelijk ga je 57,50 per maand betalen. Het pluspakket hou je er gratis bij zolang je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 

@Daan Kerremans 

Heb je de wijziging nu al aangevraagd?