Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket zou gratis moeten zijn maar is dat niet

• November 21, 2021
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Dat geldt ook voor mij. Heb voor de zekerheid gebeld met KPN (11-11) maar toch staat het op de onlangs gekregen nota. Gekeken naar mijn pakket en het staat er nog bij.  De volgende nota afwachten?

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo en welkom, @Samm84! Bedankt voor jouw vertrouwen in KPN. :green_heart:  Het Pluspakket wordt vanaf 1 november stap-voor-stap gratis aangezet voor alle klanten die KPN mobiel, internet én televisie combineren. Het omzetten naar het gratis Pluspakket kan tot en met december duren. Nog niets om je zorgen over te maken, dus. Ik wil je daarom vragen nog even geduld te hebben. :blush: Voor meer informatie, zie:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 23, 2021

Hallo en welkom, @Samm84! Bedankt voor jouw vertrouwen in KPN. :green_heart:  Het Pluspakket wordt vanaf 1 november stap-voor-stap gratis aangezet voor alle klanten die KPN mobiel, internet én televisie combineren. Het omzetten naar het gratis Pluspakket kan tot en met december duren. Nog niets om je zorgen over te maken, dus. Ik wil je daarom vragen nog even geduld te hebben. :blush: Voor meer informatie, zie:

• Deelnemer
  • December 7, 2021

Ik betaal ook nog steeds voor het pluspakket, net de december rekening gehad🥲

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Arikre Het Pluspakket wordt in november en december stapsgewijs voor iedereen aangezet. Nog even geduld dus.