Skip to main content

Ik zou 16-3-21 echt teruggebeld worden naar aanleiding van al maanden abonnementswijzigingsproblemen maar nog steeds niets naar kastje van de muur gestuurd worden. Hierbij deel ik jullie mede dat ik alles opzeg en naar de geschillencommissie stap! Geld afschrijven kan wel maar iets wijzigen is nogal een probleem.

*Admin: titel aangepast i.v.m. een betere vindbaarheid

Goedendag @Piet13, ondanks de aanleiding van jouw bericht, toch een welkom op ons forum!

Ik begrijp dat jij al de afgelopen tijd meerdere malen hebt geprobeerd om jouw abonnement te wijzigen maar dat dit niet lukt, je hier niet verder mee komt en nu wil jij jouw abonnement opzeggen: jammer om te horen! Wil je dat ik met je meekijk? Ik doe dat graag en kan dat doen op basis van je klantgegevens. Als je deze invult, klantnummer + postcode en huisnummer + geboortedatum van de contractant, in jouw profiel en hier een seintje geeft, dan kijk ik na hoe of wat.

Mocht je het abonnement daadwerkelijk willen opzeggen, dan verzoek ik je vriendelijk om dit kenbaar te maken bij onze afdeling Opzeggingen. Zij nemen jouw verzoek met jou door, dat kan niet via ons forum. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en hoop ook op een seintje van jouw kant! 

 


Hallo shyrin_kpn heb de gegevens in mijn profiel gezet. Alvast bedankt voor de moeite mvg


Hartelijk dank, ik heb jouw gegevens erbij gepakt en het volgende is er aan de hand:

Door een systeemfout kun je geen wijzigingen doorvoeren: heel vervelend, zowel voor jou als voor ons. Ik zie dat je een klacht ingediend hebt en mijn collega van de afdeling Klantenreacties deze in behandeling heeft. Zodra de systeemfout verholpen is, krijg je een terugkoppeling van mijn collega. Door de drukte durf ik niet aan te geven per wanneer, maar de ervaring leert tot nu toe dat deze systeemfout binnen een aantal werkdagen verholpen is. Het ligt bij de juiste afdeling en ik hou het op de achtergrond ook in de gaten! Zeker ook onze excuses voor het ongemak, @Piet13!