Mijn vraag gaat over mijn abonnement(en) die zijn gewijzigd, maar die wellicht nu deels niet meer kloppen.
Wat is het geval?
Vanwege mijn abonnement(en) kreeg ik onlangs status 3 in Combivoordeel/leuke extra’s. Da’s mooi.
Ik koos voor gratis Videoland Premium.
Gisteren, nam ik daar Netflix Premium bij. Dus ERBIJ, géén (maand)wissel met Videoland. En geen opzegging van Videoland Premium, dus Netflix Premium ERBIJ.
Behalve de correcte e-mail met de gewijzigde bestelling, blijken ineens een aantal voordelen te zijn verwijderd uit mijn account(s) door deze wijziging.
Zo ben ik dus met een extra bestelling, plots in Level 0 geplaatst.
Huh? Het combivoordeel van het tweede mobiele nummer is ingetrokken. Huh?
Videoland Premium blijkt wel ‘gratis’ gebleven. En dat is correct.
Maar zo is mijn korting op mijn mobiele abonnement (€ 7,50 /mnd) vervallen. En evenzo is de korting van het tweede mobiele abonnement van (€ 7,50/mnd), Korting Service Plus, Gratis Onderling Bellen, vervallen. What’s going on KPN?
Dus….je bestelt een extra dienst en je wordt meteen gekort op een aantal combivoordelen/leuke extra’s.
Ik snap hier werkelijk niets van!
In MijnKPN zag ik ook berichten voorbij komen dat ik apparatuur zou moeten installeren.
Hallo, ik heb alleen Netflix Premium besteld, verder helemaal niets.
Ik zou haast level 4 verwachten met onze uitgebreide abonnementen, en niet dat je terugzakt naar minder dan level 1.
Ik heb sterk het idee dat hier iets bij KPN is fout gegaan ná mijn Netflixbestelling.
Kan iemand van KPN eens in mijn abonnement duiken en nazien of mijn abonnementen en alles wat daarmee verband houdt, goed is ingesteld? Ik krijg het zelf niet voor elkaar. Te gecompliceerd.
Dank
Admin: klantgegevens verwijderd uit openbare post