Skip to main content
Vraag

Voordelen zijn ingetrokken na overlijden partner

  • 7 September 2024
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Helaas is mijn vader vorige week overleden.

Nu had ik van te voren al zijn mobiel abonnement opgezegd.

 

Gisteren 6-9-2024 heb ik heb abonnement op naam van mijn moeder laten zetten.

Het pakket is verder gewoon het zelfde gebleven, verder heeft mijn moeder ook mobiel abonnement bij de KPN.

Wat schetst mijn verbazing,   dat alle voordelen zijn ingetrokken, mobiel voordelen, entertainment korting en gratis pluspakket. 

Komt mij zelf rauw op mijn dak, dacht alles voor ons ma goed geregeld te hebben, en nogmaals de tenaamstelling is alleen veranderd en mobiel van ons pa was al voor het overlijden opgezegd.

Ik kan hier pas maandag weer over bellen met de klantenservice, maar op dit soort ongein zit ik eigenlijk niet te wachten en ik hoop de KPN dit snapt.

En de wijzigen zijn samen met afdeling nabestaande telefonisch uitgevoerd!

Gecondoleerd met het verlies met het overlijden van je vader, veel sterkte toegewenst.

Het systeem heeft de combivoordelen laten vervallen i.v.m. het opzeggen van het mobiel pakket van je vader.

Je hebt het thuisabo succesvol om kunnen laten zetten op naam van je moeder door de nabestaandendesk.

Het systeem moet nu opnieuw weten dat er een mobiel abo en thuis abo op 1 adres aanwezig is om weer van de combivoordelen gebruik te kunnen maken.

Je kunt hierover nog tot 17u00 bellen met 0800 0402 en/of via onderstaande link kijken voor een oplossing:

Succes.

 


Gecondoleerd met het verlies met het overlijden van je vader, veel sterkte toegewenst.

Het systeem heeft de combivoordelen laten vervallen i.v.m. het opzeggen van het mobiel pakket van je vader.

Je hebt het thuisabo succesvol om kunnen laten zetten op naam van je moeder door de nabestaandendesk.

Het systeem moet nu opnieuw weten dat er een mobiel abo en thuis abo op 1 adres aanwezig is om weer van de combivoordelen gebruik te kunnen maken.

Je kunt hierover nog tot 17u00 bellen met 0800 0402 en/of via onderstaande link kijken voor een oplossing:

Succes.

 

Bellen ging niet , pas weer a.s. maandag pas weer

 


Gecondoleerd met het verlies met het overlijden van je vader, veel sterkte toegewenst.

Het systeem heeft de combivoordelen laten vervallen i.v.m. het opzeggen van het mobiel pakket van je vader.

Je hebt het thuisabo succesvol om kunnen laten zetten op naam van je moeder door de nabestaandendesk.

Het systeem moet nu opnieuw weten dat er een mobiel abo en thuis abo op 1 adres aanwezig is om weer van de combivoordelen gebruik te kunnen maken.

Je kunt hierover nog tot 17u00 bellen met 0800 0402 en/of via onderstaande link kijken voor een oplossing:

Succes.

 

Bellen ging niet , pas weer a.s. maandag pas weer

 

Dan heb je waarschijnlijk de nabestaandendesk gebeld @ivo46 , de gewone klantenservice is nog tot 17u00 vandaag bereikbaar.

 


Gecondoleerd @ivo46 Bel inderdaad maandag, maar wel even met de Servicedesk nabestaande, zij kunnen je bij uitstek helpen bij dit soort zaken en gaan op de juiste wijze met je verzoeken om.

 

zij zijn te bereiken op: 0800 0201 555


Gecondoleerd met het verlies met het overlijden van je vader, veel sterkte toegewenst.

Het systeem heeft de combivoordelen laten vervallen i.v.m. het opzeggen van het mobiel pakket van je vader.

Je hebt het thuisabo succesvol om kunnen laten zetten op naam van je moeder door de nabestaandendesk.

Het systeem moet nu opnieuw weten dat er een mobiel abo en thuis abo op 1 adres aanwezig is om weer van de combivoordelen gebruik te kunnen maken.

Je kunt hierover nog tot 17u00 bellen met 0800 0402 en/of via onderstaande link kijken voor een oplossing:

Succes.

 

Bellen ging niet , pas weer a.s. maandag pas weer

 

Dan heb je waarschijnlijk de nabestaandendesk gebeld @ivo46 , de gewone klantenservice is nog tot 17u00 vandaag bereikbaar.

 

Nee heb gewoon 0800 0402 gebeld en je moet dan inspreken waarom, ik ben van bouwjaar 1969 en haat die klo.. stemcomputers.

Ik bel maandag wel weer ben er gewoon ff klaar mee


@ivo46 

Gecondoleerd en fijn dat je alles goed voor je moeder wilt regelen.

Wat het KPN stuk betreft sluit ik me aan bij @Speedmaster .  Bellen met de nabestaanden desk. Die kunnen je hier prima bij helpen en waarschijnlijk is alles zo geregeld.

 


Reageer