Skip to main content
Beantwoord

Vraag over voordelen bij overstap naar KPN mobiel

• November 21, 2022
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik wil best overstappen met mijn 2 mobielabonnementen maar ik weet niet wat mijn voordeel zal zijn.ik ben nu bij simpel en daar betalen wij 2x10 euro p.m. voor ieder 4 mb en onbeperkt bellen.

Ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen? Een kpn winkel is niet vlakbij in vinkeveenĀ 

Beste antwoord door Noordzee

HalloĀ @GerardentoosĀ ,

Je krijgt dan KPN Hussel op jouw mobiele abonnementen. De belangrijkste voordelen staan hieronder.Ā 

Ā 

Op je thuisabonnement krijg je dan ook voordelen. Heb je daar ook een abonnement op de Husselvoorwaarden? Dan krijg je het pluspakket gratis en mogelijk vijf euro korting op één van de entertainmentpakketten. Heb je een ouder thuisabonnement dan oktober 2019?  Dan kun je ook in aanmerking komen voor KPN Compleet. Dan geen entertainmentkorting, maar wel mogelijk gratis het ESPN-pakket ipv het pluspakket gratis. 
Ā 

Meer info KPN Hussel:Ā 

Meer info KPN Compleet:Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 21, 2022

ik ben nu bij simpel en daar betalen wij 2x10 euro p.m. voor ieder 4 mb en onbeperkt bellen.

Het is heel simpel: bij KPN zult u duurder uit zijn.Ā 

Ik ga er vanuit overigens dat u 4 GB bedoelt in plaats van 4 mb.

Als u toch over stapt naar KPN, dan zult u 5 euro korting krijgen op uw thuis abonnement als u een entertainmentpakket heeft. Bij voorbeeld Spotify of Netflix.Ā 

Ook zult u data kunnen delen van het ene mobiele abonnement naar het andere mobiele abonnement. Dat kunt u nu niet bij Simpel denk ik?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 21, 2022

HalloĀ @GerardentoosĀ ,

Je krijgt dan KPN Hussel op jouw mobiele abonnementen. De belangrijkste voordelen staan hieronder.Ā 

Ā 

Op je thuisabonnement krijg je dan ook voordelen. Heb je daar ook een abonnement op de Husselvoorwaarden? Dan krijg je het pluspakket gratis en mogelijk vijf euro korting op één van de entertainmentpakketten. Heb je een ouder thuisabonnement dan oktober 2019?  Dan kun je ook in aanmerking komen voor KPN Compleet. Dan geen entertainmentkorting, maar wel mogelijk gratis het ESPN-pakket ipv het pluspakket gratis. 
Ā 

Meer info KPN Hussel:Ā 

Meer info KPN Compleet:Ā 

Ā